זוהי כנראה השאלה האולטימטיבית בכל אשר נוגע לנושא קידום אתרים אורגני. השאלה השנייה היא האם אתה מוכן להתחייב לתוצאות. יתכן ותשמעו התחייבות מאותו מקדם אתרים שאתם פונים אליו ומאחר לא תשמעו התחייבות. האם באמת אפשר לדעת אחרי כמה זמן רואים תוצאות מהקידום? לא. אפשר להניח, אפשר לצאת מתוך נקודה הנחה מסוימת, אבל לא באמת אפשר לדעת. ואם מישהו אומר לכם שהוא לא יכול לדעת בדיוק מתי, אין זה אומר שהוא חאפר, או חובבן, אלא להפך. הוא רוצה להיות הוגן ולתאם ציפיות אתכם. אז להלן כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

התקדמות האתר תלויה בהמון גורמים

אתר שנחשב כמותג ע"י גוגל, עם דומיין ותיק, קישורים איכותיים רבים, ותוכן רב, יתקדם הרבה יותר מהר מאשר אתר חדש. ואלה לא הגורמים היחידים אשר משפיעים על ההתקדמות ומונעים את היכולת לדעת מתי יגיעו התוצאות. להלן כמה גורמים.

  • סוג אתר – למשל קשה מאוד לקדם אתר Wix. לעומת זאת הרבה יותר יעיל לקדם אתרי וורדפרס. יש מערכות ידידותיות ויעילות לקידום בעוד שיש מערכות קשות יותר.
  • תחרותיות – קל מאוד להשיג תוצאות בתחומים אזוטריים. לעומת זאת בתחומים תחרותיים מאוד, התוצאות לא יגיעו כל-כך מהר. לכן מומחה קידום אתרים יכול לבחור לקדם ביטויים פחות תחרותיים, אבל כאלה שקל יותר לקדם אותם ולהביא תנועה והמרות לאתר.
  • קידום אתרים של המתחרים – תלוי איך המתחרים מקודמים. האם יש מותגי ענק בתחום, או רק בעלי עסקים קטנים.

תאום צפיות

חשוב מאוד לתאם ציפיות עם מומחה קידום אורגני. כך לא תתאכזבו ולא תרגישו שעובדים עליכם. בעוד שיש מקדמי אתרים איכותיים ישנם גם כמה חאפרים שפשוט לוקחים כסף ולא מספקים תמורה.

מדוע מקדמים לא מתחייבים לתוצאות?

בדיוק בגלל שאי אפשר לדעת מתי רואים תוצאות מהקידום. מקדם אתרים שמכבד את עצמו, לא יתחייב. גוגל לא שייך למקדמים ואי אפשר לדעת מתי האתר יגיע לדף הראשון. פרט לכך, העובדה שמישהו יתחייב לתוצאות אינה מעידה על כך שהוא שזה יקרה. בשורה התחתונה –  העדיפו לעבוד אם מקדם שעובד בצורה שקופה ופתוחה, מאשר מקדם שיגיד לכם את כל מה שאתם רוצים לשמוע רק כדי לסגור עסקה.

נשלח ב בלוג
Call Now Button