אסטרטגיית קידום אתרים אורגני

כל בעל עסק בוחר לעבוד עם מומחה קידום אתרים אורגני בדרך מסוימת. חלקם מעוניינים להיות מעורבים בכל צעד וצעד ולאשר כל קישור וטקסט שעולה לאתר בעוד שהאחרים מעדיפים שאותו מקדם אתרים יפעל בדרך הכי מתאימה לו. מהי השיטה העדיפה יותר? משהו באמצע. ל אני ממליץ שתתעניינו בדרך בה המקדם שלכם עובד, או לכל הפחות תבקשו ממנו להציג לו את אסטרטגיית קידום אורגני לגבי האתר שלכם.

האם ישנה אסטרטגיה שכולם חייבים לפעול לפייה?

ממש לא. מקדמי אתרים יכולים לפעול בדרכים שונות זה מזה ובכל זאת להגיע לאותה תוצאה. יחד עם זאת, ישנם דברים שכולם עושים, אך אין זה אומר שישנה דרך אחת ויחידה לקדם אתר בצורה אורגנית. להלן כמה דברים שכל מקדם חייב לעשות:

  1. אופטימיזציה מלאה לאתר – במילים אחרות, התאמת האתר לקידום. על המקדם לבדוק אותו לעומק, לוודא מה חסר בו כדי לשפר אותו ולהכין אותו לעבודה. חלק מהמקדמים יגישו לכם דו"ח חלק לא.

 

  1. בניית קישורים – פעם נושא הקישורים היה חשוב יותר. היום המשמעות פחותה אבל עדיין חשוב מאוד שמקדם האתרים שלכם יבנה לכם קישורים לאתר. לדעתי עדיף איכות על פני כמות. כמו כן, לא רק לקידום האתר הם חשובים אלא להזרמת תנועה.

 

  1. תוכן – חשוב שהאתר יתעדכן בתוכן. יש מקדמים שיעלו 2 מאמרים בחודש, יש כאלה שיעלו מאמר בשבוע ויש כאלה שיעלו מאמר ביום. כל אחד והשיטה שלו.

 

  1. חקר מילות מפתח – חשוב שהוא יבוצע לא רק דרך כלי לתכנון מילות מפתח אלא גם על סמך ההשלמות האוטומטיות בגוגל וגם דרך שאילות חיפוש של כלי מנהל האתרים.

 

  1. חיבור לכלי גוגל – חשוב מאוד לחבר את האתר לכלי מנהל האתרים ולגוגל אנליטיקס.

 

שאלות שכדאי להציג למומחה קידום אורגני לפי שבוחרים דווקא בו

  • מהי השיטה שלך לקידום אתרים?
  • מדוע אתה חושב שהיא עובדת טוב?
  • האם אתה יכול להראות לי דוגמאות של לקוחות שלך שקודמו באותה שיטה?

 

 

לפי דעתי כדאי לתת צ'אנס למקדם אתרים שנותן דגש על עבודה עם תוכן. לכל הפחות תוכן שעולה באתר פעמיים בשבוע.

Call Now Button