עדכון מאמרים הוא חלק חשוב ומאוד מרכזי בכל אשר נוגע לנושא קידום אתרים אורגני. יחד עם זאת, ישנו עוד קודם שחשוב לשים לב אליו. עדכון תמונות.  חשוב מאוד לעדכן אותם גם בדפי הקטגוריות וגם בדפי המאמרים שבמקרים גבים הם הופכים להיות לדפים מקודמים שהגולשים מגיעים אליהם. להלן כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם.

שילוב מילות מפתח

כל תמונה היא עוד אופציה לשילוב מילות מפתח באופן טבעי. למעשה מדובר ב 2 הזדמנות.

  1. Alt– טקסט שרואים אותו כאשר מרחפים עם העכבר על התמונה
  2. Titel – כותרת תמונה.

במקום לדחוס מילות מפתח בכח. הכניסו אותם למקומות הללו. זה יחשב לשילוב טבעי גם אם הכנסתם את מילות המפתח 3-4 פעמים במאמר של 300 מילים. אבל אין זה אומר שצריך להכניס עכשיו המון תמונות בכל מאמר כדי לדחוס מילים. חשוב מאוד לעשות גם במסגרת התמונות שימוש טבעי ורלוונטי במילות מפתח יעילות לגולש במסגרת עבודת SEO.

חווית משתמש

היא חלק בלתי נפרד מעולם קידום האתרים ואחד הדברים הכי חשובים בו. תמונות להמחשה הם חלק מרכזי בחוויית המשתמש. אם יש לכם עזק לרהיטים למשל, ולא תשלבו תמונות בדפי המוצרים –  אתם מורידים את הסיכוי ליצירת פנייה באופן משמעותי.

אז באיזה תמונות כדאי להשתמש?

 

  • לצלם בעצמכם – הכי טוב הוא להשתמש בתמונות שאתם מצלמים במסגרת העסק שלהם. אפשר גם לשכור  צלם לסדרת תמונות כדי לקבל תמונות מקצועיות.
  • להוריד אותן מאתרי תמונות חינמיים – יש באתרים הללו לא מעט תמונות איכותיות. מצד שני יש גם לא מעט תמונות זבל. חשוב לבדוק שאין צורך במתן קרדיט לפני פרסום התמונות על מנת שלא יתבעו אתכם על הפרת זכויות יוצרים.
  • תמונות בתשלום – תמונות איכותיות במיוחד. להבדיל מתונות חינמיות שכולם משתמשים בהם, בעזרתם תצליחו לבלוט טוב יותר.

 

למאמרים וטיפים נוספים במסגרת בלוג קידום אתרים של ליכטר seo –  לחצו כאן

נשלח ב בלוג
Call Now Button