במאמר הבא אנחנו נעבור על 5 בדיקות שאתם חייבים לעשות בעסק שלכם בכדי להגדיל את ההסתברות שיקנו ממכם, קידום אתרים הוא רק פתח לעולם לקוחות, מעבר לפתח הזה, צריך ליצור מכירות!

בואו נתחיל:

  1. בידול – במה המוצר/השירות שלך שונה מחברות אחרות? האם המוצר/השירות שלך הוא מיוחד(פרה סגולה) או שמא הוא כמו של המתחרים שלך? במה אתה מתייחד? למה שייקנו ממך? צור משהו מיוחד, הצע שירות/מוצר טוב יותר, בדל את עצמך מהמתחרים שלך!

 

  1. מדיניות מחירים: אם ננסה למכור מוצר בשוק שבו המחיר הממוצע הוא 2000 ₪ וננסה לתמחר אותו ב 10,000 ₪, הרי שלרוב נאבד לקוחות, במיוחד אם אין לנו משהו מיוחד להציע, אמנם מחיר גבוה משדר יוקרה ומחיר נמוך יכול לשדר מוצר שהוא לא מספיק טוב(פסיכולוגיה, למידע קרא את הספר: לא רציונאלי ולא במקרה – דן אריאל), החכמה היא לשמור על טווח מחירים שקרוב כמה שיותר למתחרים, מצד אחד לא להוריד את אחוז הרווחיות בענף ולשמור על רווחיות של כל המתחרים ומצד שני לא להפריז במחירים מגוחכים שלקוח פשוט ינתק את הטלפון שהוא ישמע אתכם, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשאול את הלקוח כבר בשיחות הראשונות – מה התקציב שלך? על איזה סכום חשבת? ככה תוכלו לקבל אינדיקציה לצרכי הלקוח ולהתאים בעבורו את השירות/המוצר המתאים במחיר הנכון.

 

  1. חינם? לקחתי! אנשים אוהבים דברים בחינם, תציעו להם משהו בחינם ושימו לב כמה אנשים ירצו לקבל אותו, זה יכול להיות ייעוץ בחינם, פגישה בחינם, התנסות בחינם וכו', כך תוכלו להביא לקוחות רבים יותר לעסק שלכם!

 

  1. להשקיע בכל אפיקי השיווק: תמיד יש צורך להשקיע באפיקי שיווק שונים, לראות מאיפה באים יותר לקוחות, מהן העלויות ללקוח, ליד וכו' ולהסיק מכך איזה ערוץ הכי משתלם לעסק שלכם וכמובן שאי אפשר להתבסס על ערוץ שיווקי אחד שכן לעתים יש צורך לעסק להביא כמות מסוימת של לקוחות למוצר חדש שאם לא תגיע, העסק יחווה הפסדים בגללה, כמו כן לא כל הלקוחות נמצאים בחיפושים בגוגל, חלקם אפילו לא חשבו לחפש את הביטויים שאתם מקדמים בגוגל ועל כן לעתים יש צורך גם בפרסום מבוסס push שבו נציע את השירותים והמוצרים גם לאנשים שלא חיפשו אותנו בגוגל, זה יכול להיות בהקמת דוכני מכירה בקניונים, פרסום ממומן, פליירים וכדומה.

 

 

  1. מכירות: לא כל אחד הוא איש מכירות מלידה, יש אנשי עסקים רבים שסוגרים עסקים כי הם לא אנשי מכירות, הם לא אוהבים לשווק דברים, להתקשר לאנשים, פעמים רבות זה נובע מחוסר בטחון ועל כן חשוב להביא לעסק איש פיתוח עסקי במידה ואתם לא אנשי מכירות, אותו אדם עם פלפל שיודע למכור ולהציג את הדברים בצורה משכנעת, ייצור לכם עסקאות רבות וכך ישאיר אתכם על המסלול.

תודה לכם על הקריאה, יאיר ברגל מקדם אתרים בגוגל

נשלח ב בלוג
Call Now Button