אופטימיזציה מבנה ותוכן אתר המקודם מקומית

אופטימיזציה מבנה ותוכן אתר המקודם מקומית

אף על פי שמילות מרכזיות יכולות להיות בעלות נפתח חיפוש של אלפי חיפושים בחודש, אין זה בבטיח שכאשר האתר יגיע לדף הראשון במילים הללו, יתחיל מבול של טלפונים. קידום אתרים בגוגל, במקרים רבים, לא יכול להתבסס אך ורק על קידום מילים מרכזיות. ללא קידום מקומי, לא ניתן להגיע לתוצאות מקסימליות.

דוגמא

אינסטלטור היא מילה תחרותית מאוד, נכון ליולי 2014, נפח החיפוש שלה בגוגל הוא 5400. אבל האם זאת המילה היחידה שצריך להתמקד בה? לא. למעשה זאת אפילו לא אמורה להיות מילה המרכזית, אלא מילה שמקדמים אותה על הדרך. כי אם לקוח בצפון רושם אינסטלטור, ומדובר בעסק דרומי, מדובר בפניה לא רלוונטית. אומנם חלק מהאנשים מחפשים במילה זו, אבל אחרים מחפשים גם לפי עיר או ישוב (אינסלטור ב…) לכן קידום מקומי לפי ערים הוא כל-כך קריטי במקרה הזה.

אז איך מקדמים לפי ערים ועל מה למקד את דף הבית.

  • דף הבית –  במידה ובעל המקצוע פועל רק באזוראחד או 2 , דף הבית צריך להיות ממוקד לפי האזור (מרכז, צפון, דרום כו) אפשר גם לפי עיר מרכזית.למשל טכנאי מזגנים במרכז ובשרון.

 

  • קידום לפי ערים –  לכל עיר חייב להיות דף נחיתה בפני עצמו. יש לשלב בו מאמר של בין 300-500 מילים ולעשות או אופטימיזציה תוכן הכוללת כותרות (טייטלים, דסקריפשניםועוד) אין צורך לדחוס מילת מפתח כל שורה שנייה. מספיק שהיא תופיע 3-4 פעמים באתר. בהתחלה באמצע ובסוף. במאמרים הכניסו מילות מפתח שונות ומידי פעם קשרו אותם לדפי הנחיתה הרלוונטים לקידום האורגני. מומחה קידום אתרים בגוגל צריך לדעת כיצד לעשות את העבודה הזאת בצורה המתאימה לפי זוג העסק שלכם כאמור במידה ויש חיפושים מקומיים בנושא.

 

  • תפריטים –  כאשר מקדם אתרים בונה תוכן לפי ערים, עליו להקפיד שמדובר בדפים ולא פוסטים. כך שלא כדאי שהם יופיעו בבלוג. אלא שכל דף יהיה קטגוריה בתפריט צד. במידה וזה לא מתחבר מבחינה אפשרית, ניתן לעשות זאת בבלוג, אבל בשיטה הראשונה זה יעיל יותר מבחינה קידומית.

 

Call Now Button