איך בוחרים תמונות לאתר

לפן הוויזואלי בתהליך קידום אתרים בגוגל ישנה חשיבות רבה לא רק מבחינת עיצוב דף הבית, אלא גם בדפים הפנימיים והקטגוריות. לכן חשוב להשקיע זמן, מחשבה ותקציב (במידת הצורך) בבחירת התמונות. לא כל גולש יטרח לקרוא את התוכן כך שלפעמים התמונות הן אלו שיגרמו לו להגיע להחלטה. מקדם אתרים אמור להסביר זאת ללקוח שלו וגם אם לא יש לייחס חשיבות לבחירת תמונות במיוחד באתרים הקשורים לעיצוב פנים ותיירות.

להימנע מתמונות גנריות

אתרי אינטרנט שונים מציעים תמונות בחינם או תמונות במחיר מצחיק. לרוב אלה יהיו תמונות פשוטות וגנריות שאינן מעוררות כל רגש או מושכות את העין. מכירים את התמונות הללו של הדמויות הלבנות ללא פנים? הימנעו משימוש בהן. אין בהן שום דבר מיוחד שיכול להועיל לעסק שלכם. אם אתם זקוקים לסיוע בבחירת תמונה –  מומחה קידום אתרים ישמח לעזור לכם בנושא הזה.

צילום מקצועי

רצוי לשכור את שירותיו של צלם לכמה ימים ולבקש ממנו ליצור לכם מאגר תמונות שתוכלו להשתמש בו בשנים הבאות. למשל אם מדובר באתר של אדריכל, קחו אותו לסיור בין כל הפרויקטים. צלמים יודעים כיצד לתפוס את הזווית הנכונה שתציג כל פרויקט בצורה הטובה ביותר. מקדם אתרים מנוסה יכול גם לקדם את התמונות שלכם בחיפוש בגוגל ע"י עדכון כותרות ואלטים. לפעמים תוצאות האלה יופיעו לא רק בחיפוש התמונות אלא גם בדף הראשון הרגיל של גוגל.

טיפים לשילוב תמונות בצורה נכונה

  • גודל –  מרכזו את התמונה. יש לדאוג שהטקס לא נמרח עליה או שהתמונה קרובה אליו.
  • כמות  –  למאמר של 300 מילה אין צורך ביותר מתמונה או 2. אין צורך להציף כתבה בתמונות אחרי כל 2 משפטים. אלא עם כן מדובר במדריך המסביר כיצד לבצע פעולות שלב אחרי שלב (צילומי מסך).
  • איכות –  הקפידו על תמונות באיכות טובה. תמונות מטושטשות מסמארטפון עלולות ליצור את האפקט ההפוך מהרצוי.

זקוקים לעצות נוספות להכנת האתר לתהליך seo? זקוקים לייעוץ או שירות קידום אתרים? השאירו פרטים באתר

Call Now Button