איך גורמים לאתר לזנק במאות אחוזים במספר הכניסות בעזרת תוכן

בתחילת פברואר 2015 התחלתי לעבוד על אתר שקיים חצי שנה. על מנת שאתר יהיה ריווחי ללקוח, כבר מהתחלה היה ברור שתהליך קידום אורגני על האתר צריך להפיק כמות אדירה של כניסות די מהר. כמות הכניסות לפני תהליך הקידום הייתה כ 6000 לחודש. ידעתי שעם קישורים בלבד, אין שום סיכוי שאצליח בטווח הקרוב להזרים לאתר תנועה גדולה או להקפיץ את מיקומו.

אז מה שהחלטתי לעשות הוא לעדכן את האתר בתוכן איכותי, ברמה יום יומית מיום א' ועד יום ה'.

תחום התחרותיות של האתר הוא אינו מהתחרותיים ביותר שיש. אבל מדובר בעשרות אלפי ואפילו מאות אלפי חיפושים במילים מסוימות מידי חודש.

הלקוח הגיע אלי עם רשימת מילות מפתח מסוימת שהוא היה מעוניין לקדם, הצעתי לו מספר מילים שחשבתי שהם רלוונטיות ופעלתי לפי השלבים הבאים.

  1. אופטימיזציה – עדכנתי את הטייטלים והדסקריפשנים באתר כדי שהקטגוריות יתאנדקסו טוב יותר. רק בזכות הפעולה הזו ועוד לפני שהתחלתי לעדכן תוכן, נעשתה קפיצה של כמה דפים. למעשה פעולה זו גם נחשבת להכנסת תוכן.

 

  1. תוכן בדפים קיימים – הוספתי תוכן לכל דף שיועד להיות דף נחיתה אורגני. כשורה וחצי של תוכן בחלק העליון של האתר. המטרה הייתה להוסיף 300 מילים בסוף הדף, אבל בגלל מגבלות מערכת הניהול –  לא היה ניתן לעשות זאת.

 

  1. בדיקת האתר בכלי מנהל האתרים ואנליטיקס – התחלתי לבדוק ולנתח את הכניסות לאתר ולעקוב אחרי הנתונים כדי שאדע מה כדאי לשפר בעתיד. אני מאמין שצריך להסיק מסכות מידי חודש או חודשיים ולא לאחר שבוע כדי שאפשר יהיה לנתח התנהגות לפי זמן ולא לפי מקרים מבודדים.

 

4. בלוג – תוכן הוא הדבר הכי חשוב מבחינתי. מומחה קידום אתרים שלא מקפיד על כך לא עושה את העבודה כמו שצריך. דאגתי לכתוב בעצמי תוכן איכותי לאתר, כל יום בין הימים א עד ה.

תוצאה

לאחר חודש של קידום, האתר החל להופיע בדפים השלישי ושני במילים הרצויות. כמות הכניסות גדלה באופן משמעותי. לאחר מספר שבועות –  רוב המילים המבוקשות לקידום הגיע לחלק העליון של הדף הראשון. כמה שבועות לאחר מכן –  כמה מילים מאוד מרכזיות הגיע למקום הראשון.

 

לאחר שלושה חודשי קידום כמות הכניסות הגיע מ 6000 – לחצי מליון גולשים. 

 

 

Call Now Button