איך יוצרים קישורים טבעיים לאתר

החלפת קישורים לצרכי קידום האתר הייתה פעם העבודה העיקרית במהלך הקידום (בסביבות ה 70% אחוז). אם הזמן היא הפכה לפחות ופחות חשובה מכיוון שגוגל חידדו את האלגוריתמים כך שיותר מידי קישורים ממקומות לא איכותיים פגעו באתר במקום להועיל לו. כיום החלפת הקישורים  היא פעולה שיש לעשות אותה בזהירות. מאט כץ, ראש חטיבת הספאם בגוגל, מזהיר כל פעם מחדש כי קישורים קנויים או לא טבעיים עלולים להזיק לאתר. אז איך מומחה קידום אתרים יכול ליצור קישורים טבעיים –  כלומר לא יזומים?

תוכן איכותי

הדרך הטובה ביותר היא פשוט לכתוב תוכן איכותי, ייחודי ומעניין. תוכן כזה חייב לתת ערך מוסף לגולש ורצוי שהיה גם כזה שנותן פתרונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. למשל אם גיליתם משהו חדש בתחום העסק שלכם, משהו יעיל שעובד, כתבו על כך מאמר. כאשר אנשים יגדלו אותו, הם יקשרו אליו מבלי שיהיה צורך לבצע קישורים.

פרסום

במידה והאתר שלכם עדיין לא בדף הראשון, עלול לעבור זמן רב עד שהתוכן יתגלה. זה לא מספיק לכתוב מאמר, צריך גם לפרסמו. קודם כל שתפו אותו בדף הפייסבוק שלכם ולאחר מכן בקבוצות פייסבוק רלוונטיות לנושא. מצד אחד זה עלול להיחשב כספאם, אבל מצד שני, כאשר מדובר בתוכן איכותי ויעיל למשתמשים, אנשים ישמחו לקרוא אותו.

יוטיוב

כל מומחה קידום אתרים מפציר בלקוחות שלו ליצור סרטונים ביוטיוב. ראשית כי הם תורמים למיתוג ושנית כי גם הם יכולים להתאנדקס בגוגל ולהגיע לדף הראשון.  סרטוני יוטיוב איכותיים יכולים להפוך לוויראליים ולכן גם הם יכולים לסייע לאנשים להפנות קישורים באופן טבעי לאתר.

Call Now Button