איך להוריד קישורים גרועים

זה נכון שפעם עבודת בניית הקישורים הייתה הדבר החשוב ביותר לקידום האתר. כיום, ככל שהזמן עובר, כך הם נחשבים לגורמים פחות חשובים ולפעמים אפילו לגורמים המובילים לפגיעת האתר וענישתו על ידי גוגל. אם כל עבודתו של מומחה קידום אתרים מתבססת על בניית קישורים – במוקדם או במאוחר האתר שלכם ייפול. קיבלתם הודעה בכלי מנהל האתרים על היווצרות קישורים לא טבעיים? מהרו לפעול כמה שיותר מהר ע"י אחת מהשיטות הבאות.

שימוש בכלי Disavow להורדת הקישורים הגרועים מהאתר

התעוררתם בוקר אחד וגיליתם דרך Open Site Explorer או דרך כלי מנהל האתרים שקיבלתי קישור מפורומים לא קשורים לתחום שלם מאתרים זדוניים? מדובר לא בכמה קישורים בודדים, אלא במאות קישורים? לשם כך גוגל באו לקראת בעלי האתרים עם כלי ה Disavow.

איך משתמשים בכלי: פותחים קובץ txt* פשוט (כל קובץ אחר לא יתקבל ע"י גוגל) וממקמים בכל שורה כתובת אתר ממנו הופנה הקישור. לאחר לאחר מכן מעלים את הקובץ ב Disavow Tool. עשו זאת רק אם אתם בטוחים שהקישורים שנוצרו לאתר הם מזיקים. בעזרת שליחת קובץ זה – גוגל יתעלם מהקישורים אך בצורה פיזית הם עדיין יישארו שם.

לפנות לבעלי האתרים להורדת הקישורים

אם מומחה קידום אתרים שנותן לכם שירות זיהה קישורים גרועים, עליו ליידע אתכם על כך ולפנות לבעלי האתרים בכדי לבקש מהם להוריד את הקישורים. לפעמים קישורים אלו נוצרים בצורה זדונית ע"י תוכנה רובוטית. לפעמים קישורים אלה נוצרים ע"י אנשים שרוצים בטובת העסק, אבל הם לא מבינים שאם הם יפזרו קישור בכל מקום אפשרי בלי קשר לנושא הם יפגעו בסופו של דבר באתר. במידה וקיבלתם הודעה על קישורים לא טבעיים בגוגל, תהיה לכם אפשרות להגשת בקשה מחדש לבדיקת האתר ע"י גוגל.

היזהרו מהפינגווין

אלגוריתם פינגווין של גוגל הוא הצייד מספר אחד של קישורים גרועים ולכן בכל עדכון ניתן לראות עליות וירידות בגלל אתרים עם קישורים גרועים. מצד אחד, יכול להיות שמספר קישורים עוזרים לכם לקידום האתר. מצד שני באחד העדכונים גוגל יכול לראות בהם כקישורים לא טובים. כאן צריך להפעיל שיקול דעת. לכן חשוב שהקידום לא יהיה מבוסס רק על עבודת קישורים, אלא בעיקר על עבודת תוכן איכותית. כי תוכן איכותי תמיד תורם לקידום.

רוצים לדעת איך ליצור קישורים בצורה טובה –  כל המידע במאמר הבא.

Call Now Button