איך להשקיע נכון את התקציב בשיווק דיגיטלי

 


שיווק דיגיטלי הוא היכולת להבליט את העסק שלך באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות, כאשר מטרת הקצה היא כמובן לדאוג שקהל היעד שאתה מחפש שייפנו אלייך ידעו על עצם קיומך. השיווק ייעשה תוך ניצול תכונות הפלטפורמות האינטרנטיות השונות בינהן פייסבוק, גוגל ואינסטגרם.

שיווק דיגיטלי מוצלח הוא כזה שאתה רואה בו תוצאות – כלומר, לא רק הבלטה של העסק שלך היא שחשובה, אלא גם המקום הוא היא נראית. לדוגמא, אם דאגת לשיווק אינטנסיבי של העסק שלך באינסטגרם ואתה פונה לקהל יעד מבוגר – יכול להיות שלא תגיע לתוצאות שאתה מחפש. אז איזה אפשרויות יש? במה בכלל שווה להשקיע?

שיווק אורגני בגוגל


שיווק אורגני מסתמך על התנהלות קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם בגוגל. באמצעות מחקר על חיפושים בנושא שמעניין אותך, ניתן יהיה לגבש רשימת מונחים שנעשה עליהם חיפוש רב. שילוב חכם של אותן המילים באתר העסק שלך יעזור לך לאתר שלך לקפוץ בעת חיפוש ומכאן, יעזור גם ללקוחות למצוא אותך.
למה כן? מדובר באופציה שתמיד אפשר לשכלל ולפתח, היא נותרת לאורך זמן.
למה לא? לוקח זמן רב להתפתח באמצעות שיווק אורגני והדבר דורש מאמצים רבים. בנוסף, שינויים במנגנוני חיפוש בגוגל יכולים בקלות לפגוע בהשקעה שלך בקידום האתר.
כמה עולה? יש מדריכים רבים באינטרנט לניהול אישי של שיווק אורגני, אך שילוב העבודה עם גורם מוסמך ומקצועי בתחום יכול להגיע לכמה אלפי שקלים.

שיווק ברשתות החברתיות


התנהלות שוטפת ברשתות החברתיות היא דרך מעולה להגיע לקהל הלקוחות הצעיר שלכם. העלאת סרטונים ליוטיוב, ניהול של דף אינסטגרם ופתיחת דף בפייסבוק שמספר על עצמכם ומעדכן באופן שוטף על השירותים שלכם, היא דרך מצוינת לקדם העסק שלכם. שימוש נכון ברשתות יעזור לייחצון השירות שלכם ויסייע ללקוחות למצוא את דרכם אלייך.
למה כן? מדובר באופציה זולה שנגישה לכולם. קיימת האפשרות לדאוג לפרסומים ממונים, בשווי של כמה אלפי שקלים, אבל ניתן גם לשווק את עצמך חינמית.
למה לא? בשירותים שנוגעים לאנשים מבוגרים, ייתכן ששימוש ברשתות חברתיות לא ייתן לך את המענה שאתה מחפש.

פרסום ממומן


פרסום ממומן בגוגל יאפשר לעסק שלך לצוץ בתוצאות הראשונות בחיפושי קהל הייעד שלך ויעזור לך להתבלט מעל המתחרים בקלות רבה. המחיר משתנה לפי מילת המפתח בה תבחרו ולא לפי הפרסום עצמו – כלומר, בתקופה בה אנשים רבים מתחום עיסוק דומה לשלכם ייפנו לגוגל בבקשה לפרסום ממומן, מי ייקבל את הפרסום יהיה בסופו של דבר מי שישלם הכי הרבה. המחיר יכול לנוע בין כמה שקלים בודדים למילה לא נפוצה, ומאות שקלים למילה שנראית אטרקטיביים לרבים נוספים.

אז איך לחלק את התקציב שלי


אין תשובה נכונה ולא נכונה. תמיד מומלץ להתייעץ עם אנשים מומחים בתחום ולהגיע להחלטה המתאימה ביותר עבורך. שיווק נכון יכול להיות מאוד יקר, או זול – הכל כתלות בתחום העיסוק שלך ושימוש נכון בכלים שעומדים לרשותך. שיהיה לך בהצלחה!

Call Now Button