בעלי אתרים רבים בוחרים ללמוד כיצד לקדם את האתרים שלהם בעצמם. או שהם לוקחים קורס קידום אתרים, או שהם מזמינים הדרכה דרך מקדם אתרים פרילנסר. בכל מקרה, רבים מהם מבינים שהם לא מסוגלים לקדם את האתר שלהם בעצמם, בין  אם הם מגלים שפשוט אין להם זמן ובין אם הם מבינים שאין להם את המשאבים הנדרשים לכן, כמו למשל תשתית גדולה של אתרים לצורך החלפת קישורים. יחד עם זאת, הם אינם מעוניינים לשלם אלפי שקלים  לחברת קידום אתרים. לכן הם בוחרים למצוא בונה קישורים. אין לי חדשות אופטימיות לבשר לכם בנושא – מציאת מומחה לבניית קישורים היא משימה לא קלה. להלן כמה טיפים לפיהם תדעו אם מצאתם אחד טוב או שקיבלת הצעה ממש חסרת תועלת ולא משתלמת.

 

הדבר החשוב ביותר: קישורים קבועים

חשוב לוודא שאת אותם הקישורים שהוא בונה לכם הוא לעולם לא יוריד לאחר שתפסיקו את העבודה מולו. הרבה מאוד חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים מתייחסים לעבודת ה SEO כאל השכרת מקום בגוגל. הלקוח עוזב? הם מורידים לו את הקישורים. אז על מה בדיוק שילם הלקוח אל אוויר? אישית אני ממש מתנגד לשיטה הזו. בקשו מהמקדם להתחייב בחוזה על בניית קבועה של קישורים. יחד עם זאת חשוב להבין שאם הוא בנה קישור מאתר כלשהו ובעל האתר בחר אחרי כמה שנים למחוק אותו מסיבה זו או אחרת או שהאתר עצמו נסגר –  אין זה בשליטתו של בונה הקישורים ואין מה להאשים אותו. הימנעו מעבודה של מקדמים המבטיחים לכם קישורים זמניים.

 

בניית קישורים

בניית קישורים

המקדם צריך לבנות לכם קישורים ממקורות שאתם לא יכולים להשיג לעצמכם

אינדקסים חינמיים, אתרי מאמרים (מזבלת תוכן) בלוגים בקפה דמרקר, סלונה ותפוז, כל אלה הם מקורות לקישורים שכל אחד יכול לבנות בחמש דקות. בשביל זה אין כל צורך בחיפוש בונה קישורים. מומחה בנושא צריך להשיג לכם קישורים מאתרי לקוחות פעילים בנושא שלכם או בנושאים הקשורים לנושא שלכם. חשוב לעבוד עם מקדם שיודע להוציא קישורים באתרי לקוחות פעילים או אתרי לידים איכותיים שיש אליהם תנועה. גם אתרי תמיכה ולוויין יכולים להיות מקורות לא רעים, אם כי הרבה פחות טובים מאשר אתרי לקוחות. בעקרון – אסור שעיקר הבנייה תתבסס על אתרי תמיכה.

כמה קישורים צריך לבנות בחודש

בהחלט לא מאות וגם לא עשרות רבות. עד 10 קישורים בחודש זוהי כמות מכובדת. אין צורך ביותר מזה ואפשר גם פחות מזה. בניית קישורים כמותית ולא איכותית תוביל בסופו של דבר לעונש מגוגל. נסו לבנות 100 קישורים מאתרים שונים ותראו איך האתר שלכם עף לשלום מגוגל.

תמחור

50-100 ₪ לקישור הוא סכום מכובד לשני הצדדים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים יהיה עליכם לספק תוכן לבונה הקישורים כי על מנת להוציא קישור מאתר כלשהו, יהיה עליו לספק מאמר. באפשרותכם גם לבקש מבונה הקישור להשיג לכם תוכן, אבל אז מחיר הקישור יהיה יקר יותר בכמה עשרות שקלים ( זה יכול להגיע גם למאות שקלים אם אתם מעוניינים במאמר איכותי). התקציב המומלץ להוצאת קישורים בחודש הוא עד 1000 ₪ כולל תוכן.

נשלח ב בלוג
Call Now Button