איך משיגים קישורים כשמקדמים אתרים לחו"ל

קידום אתרים לחו"ל הוא תהליך יקר ושונה מאשר קידום אתרים בישראל. התחרות הרבה יותר גדולה והאלגוריתם של גוגל.קום הרבה יותר מפותח מאשר גוגל ישראל. ככה זה כשכמות האנשים בישראל משתווה בערך לעיר אחת גדולה בארצות הברית כולה. אנחנו שוק די קטן. בכל מקרה, אם אתם חושבים על קידום אתרים לחו"ל בעצמכם כדאי שתבינו קודם כל את כלל הזהב הבא.

 

כאשר מקדמים אתרים לחו"ל  –  לא מבצעים החלפת קישורים

 

למה? כאמור, האלגוריתמים של גוגל עולה על החלפות קישורים בקלות ומעדכן ע"י אזהרה בסרץ' קונסול. בעוד שבישראל כל קהילת ה SEO נמצאת בקבוצות החלפת הקישורים, בחו"ל פשוט קונים קישורים או מנסים להשיג אותם באופן טבעי. כן, גם זה נגד תקנות גוגל. הרי לפי הנחיות גוגל למקדמי אתרים יש לשים לינק בנו פולאו כאשר קונים קישור, אבל אז אין לקישור הזה ממה כוח. בכל אופן, כך תחליפו קישורים, מבלי לעורר את זעם אלגוריתמי, או עונש ידני מגוגל. לפחות נכון לכתיבת שורות אלו (ספטמבר 2012).

 

  • רכישת קישורים – אם מקדם כלשהו מציע לכם קידום מתחת לסכום של 1000 דולר, לדעתי, או שהוא לא מעריך את עצמו מספיק, או שהפרויקט לא יניב תוצאות או שהוא מרוויח גרושים על הפרויקט שלכם. בכל מקרה, יש תחומים שגם הסכום הזה לא יספיק. רוב האנשים שמקדמים לחו"ל קונים את הקישורים כדי שהאלגוריתם של גוגל, לא יעלה על החלפות. אין מוצאים קישורים? גולשים בקבוצות SEO עולמיות – אל תדאגו אתם תמצאו בקלות מי מוכר ומי מחפש. כמו כן, מספיק שתפתחו פרופיל בלינקדאין, תגדירו את המקצוע שלכם, ולא יעבור הרבה זמן אל שמוכר קישורים יצור אתכם קשר וישלח לכם הודאה כזו.

 

  • יצירת תוכן ויראלי וייחודי – בלי קישורים, אי אפשר להתקדם בגוגל בזירות תחרותיות. אז אם גוגל נגד בניית קישורים, איך בדיוק תתקדמו. אז גוגל לא ממש נגד בניית קישורים. הם נגד הדרך שבה רוב המקדמים משיגים קישורים. מה הם כן מעודדים, יצירת תוכן מיוחד וייחודי שיגרום לאנשים אחרים לקשר לאתר שלכם. לכן אפשר וכדאי לחשוב על דרכים יצירתיות ליצור תוכן שיעניין רבים כך שהם יקשרו אליכם מהאתרים שלכם. למשל חדשות, חשיפות, מאמר דעה, מדרכים של איך לעשות (אבל מוצלחים במיוחד לא משהו שכל אחד יכול לעשות בעצמו). עכשיו אתם שואלים את עצמכם, מה אני, בתור מנעולן בסן פרנציסקו יכול לעשות בשביל לכתוב תוכן ויראלי? כן, אתם צודקים, אלא אם כן חילצתם סלב מצרה באמצע הלילה עם סיפור מהסרטים, אף אחד לא יקשר אתכם. ובכל זאת תנסו להיות קצת יצרתים.

 

  • תנו את השירות למישהו אחר – אם אתם מקדמים את האתר בעצמכם, ויש לכם רק אתר אחד, סביר להניח שבניית קישורים היא משימה מאוד קשה בשבילכם. לכן. אין לכם את התקציב למצוא מקדם שיעשה את העבודה בעבורכם. נסו למצוא שירות שמספק רק בניית קישורים. כמון ששירות כזה לא צריך להצריך הוצאת קישורים מהאתר שלכם.

 

  • מאמרי אורח – אתם מומחים בעלי שם? אתם יכולים להציע לכתבו מאמר באתרי חדשות או במגזינים נשתיים. כן, בחלק מהמקרים ידרשו מכן כסף בעוד שבאחרים ישמו לקבל את הדעה שלכם כי היא יכולה להביא להם תנועת גולשים.
נשלח ב בלוג
Call Now Button