איך עושים אוטורשיפ לאתר

עדכון 29.6.14: גוגל החליטו שיותר לא יופיעו תמונות לצד תוצאות החיפוש. שם המחבר ימשיך להופיע.

עדכון: 1.9.14: גוגל החליטו שמעכשיו גם שם המחבר לא יופיע.

 

 

מוניטין וסמכות האתר הנם חשובים בעיניי גוגל כמו גם בעיניי הלקוחות המגיעים לאתר. כדי לחזק את האמון, שימוש ברשתות חברתיות, ובמיוחד באופציית האוטורשיפ שמחברת בין הפרופיל האישי של גוגל+ לאתר, היא חיונית. את התמונה של בעל האתר או מי שכותב בו, ניתן יהיה לראות משולבת בתוצאות החיפוש. מאז שנת 2012, זה הפך לתהליך חיוני במסגרת קידום אתרים.  אז איך עושים אוטורשיפ לאתר? לפניכם הוראות קצרות ופשוטות לביצוע. לדוגמא: כך נראה אתר זה בתוצאות החיפוש עם אוטורשיפ (לחצו על התמונה בכדי להגדיל)

איך עושים אוטורשיפ לאתר

תוצאת חיפוש עם אוטורשיפ

ישנן כמה דרכים לבצע את עימות האתר וביצוע האוטורשיפ, אבל אציין רק את הדרך הקלה והפשוטה ביותר.  

שלב 1: פתחו פרופיל אישי ברשת החברתית של גוגל. השתמשו בתמונה ייצוגית כתמונת פרופיל, שכן היא זאת שהגולשים יראו בגוגל.

שלב 2: בפרופיל לחצו על לשונית "מידע כללי". בתחתית הדף, באזור הקישורים, לחצו על "עריכה".

שלב 3:  גם בחלק של "כותב באתרים" וגם ב"קישורים" לחצו על אופציית "הוסף קישור מותאם אישית". תנו לו כותרת ושלבו את ה URL  המתאים. אם דף הבית של האתר הוא הדף המקודם –  הוסיפו את דף הבית.

שלב 4: כעת יש לסנכרן בין הפרופיל האישי לאתר שלכם השתמשו בקוד Rel Author כדי לבצע את העימות ועדכנו אותו בקוד הדף הרצוי. למשל אם מדובר באתר וורדפרס לחצו על לשונית "עורך טקסט" או לשונית html / מקור כמו שזה מופיע באתרים אחרים. יש לשלב את url הגוגל + שלכם בתוך הקוד ולמקמו בסוף הדף. למשל כן ניראה שילוב url פרופיל הגוגל+ שלי בתוך הקוד:

<a rel="author" href="https://plus.google.com/u/0/104212424217148484920/posts"</a>

שלב 5: כדי לוודא שעשיתם את כל השלבים בצורה נכונה יש לבצע בדיקה בכלי לבדיקת הנתונים המובנים. הכניסו את כתובת האתר במקום המתאים ולחצו על תצוגה מקדימה. במידה ועשיתם את כל השלבים בצורה נכונה: תוכו לראות איך האתר שלכם יראה בגוגל. קחו בחשבון שלא מדובר בתהליך שמתעדכן מידית והוא כרוך באישור גוגל. זה יכול לקחת ימים עד שבועות עד העדכון.

איך עושים אוטורשיפ לאתר

כך זה נראה בכלי לבדיקת הנתונים המובנים

בשביל מה צריך את כל הסיפור הזה?

  • מיתוג עצמי: רוצים לסייע למתג את עצמכם כמומחים? התמונה שלכם + השם לצד תוצאות החיפוש תועיל בכך מאוד.
  • אמינות וסמכות: כך הגולשים ידעו מי עומד מאחורי האתר.
  • קידום אתרים יעיל: איך הוכחות לכך, אבל אומרים שזה מסייע בתהליך קידום אתרים.
  • הבלטת התוצאה: רוב בעלי האתרים עדיין לא עושים אוטורשיפ. אם אתם היחידים עם תמונת פרופיל לצד התוצאות, האתר שלכם יבלוט יותר. זה יעיל במיוחד אם האתר לא בחלק העליון של הדף.
Call Now Button