איך תדעו שלא מקדמים אתכם כמו שצריך?

לאחרונה התחלתי לקדם אתר חדש שכבר היה בתהליך קידום אתרים בגוגל. פעם נוספת נדהמתי עד כמה העבודה הייתה חובבנית. משיחה עם הלקוח החדש, הבנתי שהוא שילם סכום נמוך, מתחת ל1000 ₪ ככל הנראה. כמות המילים לקידום הייתה קטנה והיא התמקדה בקידום מקומי. ובכל זאת באתר היו לא מעט פאשלות רציניות שמקדם האתרים לא טיפל באתר הוורדפרס. מקווה שהפוסט הזה יעזור לכם להבין טוב יותר להבדיל בין מומחה קידום אתרים אמין ולבין חובבן.

הבעיות באתר

  • כותרות ארוכות מדי – כל מי שמקדם אתר וורדפרס יודע שהתוסף היעיל ביותר לקידום אתרים הוא תוסף Yoast שבין היתר דרכו ניתן לעדכן בקלות את כל נתוני המטה. המקדם לא הוריד את התוסף ולכן אי אפשר היה בכלל לעדכן את הנתונים. הוא פשוט הכניס טייטל ארוך בדף הבית עם כל המילים הנחוצות. הורדתי את התוסף הרצוי ובניתי טייטל יחודי לכל דף.
  • מעט מאמרים – לא עודכן תוכן קבוע באתר. הפוסטים שפורסמו בו לא עברו אופטימזציה, לא הייתה בהם חלוקה לכותרות משנה או נקודות מה שמקרה על הקריאה ואפילו עלול למנוע אותה. בסופו של דבר זה עלול להוביל לאחוז הנטישה.
  • אין גוגל –  הלקוח מעולם לא קיבל דו"חות עבודה על הקידום ואין לו פרטי גישה לכלי גוגל. מה שעורר. למעשה האתר בכלל לא היה מחובר לאנליטיקס וכלי מנהל האתרים. יותר חובבני מזה פשוט אי אפשר להיות.

 

אם מקדמים אתכם רק בעזרת קישורים –  אז לא מקדמים אתכם בכלל

בגדול נראה שכל הקידום של האתר התבסס על בניית קישורים. נכון, פעם זה היה החלק הכי חשוב לאחר האופטימיזציה וגם היום יש לו משמעות ממסיימת, אבל אי אפשר להגיע לתוצאות המקסימליות מבלי לבצע את כל הדברים האחרים הנחוצים לקידום.

Call Now Button