אלמנטים לשיפור חווית המשתמש

 

אין ספק כי חוויית משתמש היא אחד הגורמים החשובים ביותר לדירוג האתר בגוגל. נדירים הם המקרים שנמצאו אתר לא ידידותי למשתמש בדף הראשון. קידום אתרים בגוגל מתחיל מדו"ח אופטימיזציה  במהלכו בודקים עד כמה האתר נוח לשימוש. כמו כן, ניתן להגיע למקנות לאחר ניתוח מעמיק של נתוני גוגל אנליטיקס. להלן כמה אלמנטים שיעזרו לכם ליצור חוויית ממשתמש טובה יותר באתר.

שעון ספירה לאחור

במידה ואתם מפרסמים מבצע, או שאתם מציגים מכריזים על שירות שיוצא לדרך או הגעת מוצר חדש –  מומלץ להוסיף שעון שסופר את הזמן לאחור בדף הבית. כך תוכלו ליצור צפייה ולגרום לגולשים לחזור לאתר מידי פעם.

סרטוני וידאו

סרטוני הדרכה והדגמה יעשרו לכם מאוד להוריד את אחוז הנטישה באתר. אם יש לכם אחוז נטישה גבוה רצוי למקם סרטונים איכותיים בדפים האסטרטגים. גם סרטוני אנימציה יכולים להיות אפקטיביים. כל מקדם אתרים ימליץ על שימוש בסרטונים, אבל ללא שיתוף הפעולה של הלקוח, זה לא יתממש. לא מומלץ לשלב אופציה שהסרטונים יתנגנו באופן אוטומטי עם הכניסה לאתר או לדף. זה יבריח גולשים.

תמונות

כדאי להקפיד שבכל מאמר ודף באתר יהיו תמונות לא רק למטרת המחשה אלא תמונות של לפני ואחרי למשל או תמונות תוך כדי השירות. אנשים רבים חוששים מרמאים וכאשר הם רואים תמונות אוטנטיות הם מסירים דאגה מליבם.

רשתות חברתיות

אמינות היא עוד מדד חשוב בעיני גוגל. דרך בסיסית להרוויח אותה היא לשלב דפי פייבוק באתר. כמו כן בעזרת רשתות חברתיות תוכלו ליצור לעצמכם מעורבות גדולה יותר של הגולשים לא רק במעורבות בתוך האתר אלא גם בהפצתו.

Call Now Button