כך תימנעו מלהפוך את האתר שלכם לשבוי 

למרות העידן הדיגיטלי, הרבה אנשים עדיין אינם מבינים באינטרנט ולכן חברות קידום אתרים כמו גם חברות לבניית אתרים מנצלות לכאורה את תום ליבם במטרה להפוך את האתרים שלהם לבני ערובה. למה אני מתכוון? השגתם חבילה יפה ומשתלמת הכולל בניית אתר + SEO. עברה שנה ואתם מחליטים שלא מתאים לכם להמשיך עם אותה החברה. אתה רוצים לקחת את האתר שלכם וללכת הלאה. כלומר להמשיך את פיתוח האתר אצל חברה אחרת כמו גם את הקידום שלו. זכותכם המלאה. ואז אותה חברת הבנייה או הקידום אומרת לכך שאתם חופשיים אבל ישנם כמה מגבלות.

הדומיין נשאר בבעלות החברה

נציג החברה אומר לכם. "אין בעיה, אבל הדומיין נשאר שלנו" אתה מוזמן לקנות דומיין חדש". ההשלכות יכולות להיות קשות במיוחד אם האתר שלכם קודם בגוגל ורוב הלקוחות מגיעים אליו משם. במקרה כזה, תאלצו להתחיל את הקידום מאפס על דומיין חדש מה שאומר שכל הכסף ששילמתם על הקידום ילך לפח. כך חברת בניית האתרים הופכת את העזיבה ללא כדאית. וגם לכם ממה לא כדאי לעזוב את החברה.

 

ipad-820272_640

מה עושים?

  • הולכם עם החוזה לעורך דין או פונים לאיגוד האיטררנט הישראלי ומבררים מה אפשר לעשות. כלומר, איך להשאיר את הדומיין אצלכם.
  • להבא לדאוג שתמיד הדומיין יהיה רשום על שימכם ולא על שם מקדם אתרים או חברה לבניית אתרים.

 

האתר נשאר בבעלות החברה

עוד דרך בה חברות בניית אתרים יכולה לנצל אתכם היא לבנות לכם אתר וכשתרצו לעזוב הם יאמרו לכם שאתר נשאר אצלם. הם יאמרו לכם שלמעשה השכרתם אותו. לא משנה אם ראיתם או לא ראיתם את הסעיף בחוזה –  גם במקרה הזה כדאי לפנות לעורך דין כדי לראות האם אתם יכולים או לא יכולים לשחרר את האתר שלכם. ולהבא תמיד תכניסו לחוזה סעיף שגם האתר וגם הדומין שייך לכם. חברת הבנייה לא מסכימה? עברו הלאה.

כדאי לדעת

מומלץ תמיד להעדיף מערכת קוד פתוח שלא תלויה בגורם שלישי. זאת אחת הסיבות מדוע עדיף לעבור עם וורדפרס. קידום אתרי וורדפרס נחשב גם לקל ויעיל יותר מאשר  אתרים אחרים. זקוקים לעצה נוספת לגבי בניית אתרים וקידומם. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לקבלת ייעוץ חינמי.

נשלח ב בלוג
Call Now Button