בלוגים לא עובדים יותר בקידום אתרים

"אחרי שלושה חודשים, האתר שלי הגיע לדף ראשון בכל המילים",  אמר לי פעם מישהו שביקש קידום בתחום מאוד תחרותי. "מתי האתר שלך קודם?" שאלתי. "לפני חמש שנים" הוא ענה. "זה כל כל העניין," אמרתי לו. "קידום אורגני שלפני 5 שנים הוא לא אותו קידום אתרים של ימנו, כי מה שעובד אז לא ממש עובד היום".

תשכחו מבלוגים

מקדם אתרים ממוצע היה יכול להפגיז את אתרי הלקוחות שלו בקישורים וזה היה מביא לתוצאות טובות. היום זה לא עובד. האלגוריתמים של גוגל תופסים בקלות אתרים כאלה ומענישים אותם. מקדמים היו מקימים בלוגים בתפוז, בלוגר נענע ווורדפרס מעלים בתוכן תוכן גרוע ומפנים לאתר אל מילות עוגן. היום כבר לא כדאי לעבוד עם בלוגים כאלה בכלל גם אם מעלים בהם תוכן איכותי –  משום שזה די ברור לגוגל שכל המטרה שלהם היא באמת להוציא קישורים חסרי משמעות. הבלוגים האלה ידועים גם כאתרי לווין.

אז מה עושים?

לפי גוגל קידום אתרים אורגני צריך להיות נקי מבחינת קישורים. הקישורים צריכים להגיע אליכם באופן טבעי לאתר. אבל איך אינסטלטור למשל שרק הרגע פתח אתר יקבל קישור ממשהו. לכן אי אפשר להסתמך על כך. המשכיו להחליף קישורים. אין צורך ביותר מ 5-6 לחודש מאתרים טובים. קישור מאתר חזק יכול להקפיץ את האתר שלכם באופן משמעותי. לאחרונה בניתי קישור מאחד התארים החזקים בארץ בתחומו לאתר של לקוח וזה הקפיץ אותו במילה מסוימת משום מקום היישר לדף השלישי בגוגל.

קידום אורגני הוא לא רק קישורים

לא רק על קישורים אתם צריכים לבדוק, אלא גם על עדכון תוכן איכותי לעיתים קרובות באתר. אני מאמין שלא רחוק היום בו גוגל יחליטו להסיר את הפרמטר הזה לגמרי. נכון, קישורים נבנים גם כדי להזרים תנועה לאתר. כדי לעשות זאת השקיעו בתוכן איכותי.

Call Now Button