לא מצליחים למכור? 7 בעיות של ידעתם שקיימות באתר שלכם

האינטרנט היום זה לא האינטרנט של 2001. הגולשים למדו להיות חכמים וזהירים יותר. הם כבר לא מאמינים לכל אימייל שנשלח, הם כבר לא נכנסים לכל אתר שמופיע בתוצאות החיפוש ובקיצור, הם כבר לא תמימים.

אחד האתגרים שכל עסק בעל אתר אינטרנט מתמודד איתם זה היכולת להמיר את הגולשים ללקוחות.

לפעמים אנחנו יכולים לחשוב שהמוצרים שלנו לא טובים או שיש איזו תקלה טכנית שפוגעת לנו במכירות, אבל האמת, יש בעיות אחרות שלא שמנו לב אליהם ולא חשבנו שהם נכנסים תחת הקטגוריה של "בעיות".

את המאמר הבא כתב אליאבוס לנקרי, כותב על קידום אתרים אורגני (eliavsys.com) ונמצא בתחום למעלה מעשור. במהלך השנים התנסה בנישות רבות ורכש ידע בכל הקשור לשיפור יחס המרה.

רשימת בעיות שלא ידעתם שהן באמת בעיות:

רשתות חברתיות

דרך מעולה להראות לגולשים שלכם שאתם אמינים ובאמת קיימים היא באמצעות פעילות ברשתות החברתיות. לא לשכוח מטרה נוספת של הרשתות החברתיות שהיא בעצם לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים.

יש לזכור משהו חשוב, כדי להשתמש ברשתות החברתיות ולמשוך תנועה לתוך האתר שלנו יש צורך להיות יצירתי, כי כמו העסק שלך, כנראה שיש לפחות עוד 100 (בלי להעליב).

מה זה להיות יצירתי? זה אומר שחייבים למצוא דרכים לגרום לעוקבים שלכם לשים לב לפוסטים שלכם,

איך עושים את זה?

– פרסמו קופון בלעדי לחברי עמוד הפייסבוק שלכם. רק מי שחבר שלכם בפייסבוק יקבל אותו.

– עשו תחרויות נושאות פרסים המחייבות את מי שרוצה להשתתף בהגרלה לשתף את הפוסט שלכם, לדוגמא:

%d7%a8%d7%a8

 

 

  • העלו תמונות בסגנון "תייגו את.." מה שיגרום לחשיפה רבה לעמוד שלכם, במידה והתמונה שלכם מספיק משעשעת, לדוגמא:

%d7%a2%d7%90%d7%90

אז אלו רק חלק קטן מאוד מההזדמנויות הרבות שאתם יכולים למצוא ולהמציא עבור העסק שלכם.

טלפון ולא פלאפון

נשמע לכם קצת מוזר? תנו לי להסביר.

ברגע שאתם מציגים באתר שלכם טלפון אישי אתם נותנים לאנשים את התחושה שאתם עסק של בן-אדם אחד, כזה שיושב כל היום בחדר שנמצא בבית של ההורים ומחכה לשיחות. גם אם זה נכון וגם אם לא, תתנו לאנשים את התחושה שאתם יותר מזה.

היום כבר לא בעיה לרכוש מספר וירטואלי מספקים שונים ולהפנות אותו ישירות לנייד שלכם בסכומים קטנים מאוד.

הצעות לזמן מוגבל בתוספת טיימר

יש כאלו שיגידו שזה טיפה אגרסיבי, אבל אם אנחנו רוצים להמיר יותר גולשים באתר שלנו, אנחנו חייבים לגרום להם לנקוט בפעולה ואין משהו טוב יותר מטיימר לעשות את זה.%d7%90%d7%a8%d7%90

כפתור CTA ("קריאה לפעולה") בצבע בולט

אז אולי הכפתורים שאתם רואים באתרים רבים של "לחץ כאן לרכישה" "קנה עכשיו" נראים לכם רגילים וטבעיים בנוף, אך עליכם להשקיע מחשבה רבה בצבע ובטקסט שנמצא על כפתור הרכישה באתר שלכם.

לשלושה דברים חשובים אתם אמורים לתת דגש באתר שלכם: צבע, גודל ומיקום.

כפתור הרכישה חייב להיות בולט לעין של המשתמש, הכפתור לא יכול להיות בצבע רגיל של האתר שלכם, הוא חייב להיות מעט מנותק מבחינת צבע על מנת לבלוט. אם האתר שלכם בצבע ירוק, כפתור "הזמן עכשיו" לא יכול להיות גם בצבע ירוק, הוא צריך להיות בצבע כתום או אדום. משהו שישבור את הירוק ויצור הבדל בין כפתור "דף הבית" לבין כפתור ההזמנה.

מבחינת מיקום על הכפתור להופיע למשתמשים ללא צורך בגלילה מיותרת, כך שהם לא מבזבזים זמן על חיפוש הכפתור והוא תמיד נמצא במקום קבוע בכל דפי האתר והמוצרים.

גודלו של הכפתור צריך להיות מספיק גדול בשביל שעין תוכל להבחין שזה אכן כפתור. אין צורך לייצר משהו צעקני מידי, אבל גם אין שום סיבה להיות צנוע. כפתור מכירה צריך להיראות כמו כפתור מכירה. אין דוגמה טובה יותר מאשר אמזון, שתמיד כיף ללמוד מהם:

%d7%986%d7%98

שימו לב למיקום הקבוע של הכפתור בכל דפי האתר, שימו לב לגודל שבולט לעין שזה כפתור וכמובן לצבע שלא ניתן להתעלם כי הוא שובר את הצבע של החלק העליון.

סמלי ביטחון ואמינות

אל תיבהלו. במיוחד בימים שאנחנו יודעים שהאקרים וקבוצות שונות מנסים לפגוע כמעט בכל אתר אפשרי, יש צורך להראות לגולש שאצלכם זה לא יקרה.

איך עושים זאת? באמצעות הסמלים האלו שמופיעים בדרך כלל בתחתית כל אתר מכירות שאתם מכירים:

%d7%a76%d7%a8%d7%95%d7%a7

אז לא, אתם לא בוחרים את הסמל הכי יפה ומושך ומציבים אותו בתחתית, אלא עליכם באמת לרכוש שירות שמספק לכם אבטחה לאתר כך שבאמת תוכלו להציג אתר בטוח לגולשים שלכם, כזה שלא פורצים אליו ולא יגנבו ממנו את פרטי האשראי של הלקוחות שלכם.

אתר actualinsights.com בדק איזה סמל נתפס כהכי אמין אצל הצרכנים, להלן התוצאות:

6666

ביקורות

  • 88% מהקונים אמרו שהם מתייחסים לביקורות באינטרנט כאל המלצה אישית מחבר
  • הידעתם ש-40% מהקונים מגבשים דעה לאחר קריאה של 1-3 ביקורות ברשת?
  • 52% מהקונים אמרו שהם מאמינים לביקורות רק אם הם רואים כמה ביקורות שליליות

אלו הם רק חלק מהתוצאות מסקרים שנערכו בנושא ביקורות, תוכלו לקרוא עוד כאן.

כפי שאתם מבינים, ביקורות על המוצרים שלכם או בכלל, על השירות שלכם הן גורם משפיע.

אם אתם מכירים לקוחות שרכשו מכם מוצר או שירות ודעתם עליכם היא חיובית, צרו איתם קשר ובקשו מהם אישור לפרסם את הביקורת באתר שלכם עם תמונה + פייסבוק (תורם לאמינות).

בלוג

השארתי אותו לסוף, למה? כי הרוב כבר מבינים את חשיבתו – וזה טוב, אך חשוב לדעת שבעבר אתרי תדמית של חברות הכילו אך ורק את המידע החשוב על המוצר והשירותים שלהם. באותה תקופה, לא האמינו בתוכן האמינו שצריכים להציג לגולש את המוצרים בלבד על מנת לתפוס את תשומת הלב שלו. כיום, בלוג אינו בגדר המלצה אלא חובה!

למה?

  • עוזר לתהליך קידום האתר באמצעות מיקוד על מילות מפתח מסוג "זנב ארוך" ותוכן איכותי
  • מאפשר לבעל העסק\השירות לספק מדריכים "בגובה העיניים" לגולשים שלו
  • מאפשר לבעל העסק לכתוב על ההתמחות שלו ולשתף מהידע שלו ובכך להראות לגולשים שלא מדובר במישהו שאינו מבין

לסיכום

החנויות הוירטואליות ואתרי התדמית הם נחמדים וחביבים. אך אם ברצוננו להפוך את הגולשים שלנו ללקוחות, עלינו להראות להם שאנחנו מספיק מקצועיים ואמינים, איך עושים את זה? אתם כבר יודעים

נשלח ב בלוג
Call Now Button