דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים חברה לבניית אתרים

סוף סוף הגעתם לשלב בו הגיע הזמן לפתוח אתר לעסק. רגע לפני שאתם בוחרים חברה לבניית אתרים חשוב לבדוק טוב את ההצעה שנותנים לכם. אחרת, לאחר שתרצו לסיים את ההתקשרות אם החברה שבנתה את האתר, יכול להיות שבכלל לא יישאר לכם אתר. אז רגע לפני שאתם שולפים את הארנק –  קבלן מדריך קצר שיעזור לכם לבחור חברה נכונה לבניית אתרים.

אתר בלתי תלוי

ישנם חברות המעוניינות להשאיר את הלקוח שלהם תלוי בהן לנצח. איך הם עושים את זה? האתר שהם בונים הינו מבוסס על המערכת שלהם ואירוח על השרתים שלהם או שרתים חיצוניים. איך מזהים אתר כזה? אם אתם מקבלים פרטי כניסה דרך אתר החברה עצמה ולא בלינק נפרד – סימן שהאתר הזה אינו בלתי תלוי. ברגע שתרצו לעזוב את החברה שבנתה לכם את האתר, הוא יישאר אצלם ולא תמיד הם יתנו לכם גישה אליו גם אחרי שתסיימו את ההתקשרות. במקרים רבים יהיה צורך לבנות אתר מחדש. כל מומחה קידום אתרים יאמר לכם להיזהר מחברות כאלה ולהעדיף הקמת אתר בוורדפרס.

דומיין על שימכם

כאשר אתם מקבלים דומיין לאתר, יש לדאוג שהוא רשום על שימכם, אחרת כשתרצו לסיים את ההתקשרות עם החברה, הם יוכלו לשלוט בדומיין ובמקרה זה יהיה צורך לקנות דומיין חדש. זהו טריק ידוע של חברות שמנסות לתת חבילות בניית אתרים כולל קידום אתרים במחיר זול, אבל כשהלקוח רוצה לעזוב הוא נשאר בלי כלום.

קידום אתרים ובניית אתרים

היזהרו מחבילות מפוקפקות של בניית אתרים וקידומם. מישהו מציע לכם קידום תמורת 500 ₪ בחודש בנוסף למחיר האתר? לא בטוח שתקבלו שירות מקצועי. לא כל מומחה בניית אתרים הוא גם מומחה קידום אתרים. לא מעט אנשים היום חושבים שהם יודעים לקדם אתר כאשר אין להם מושג קלוש בתחום. יש לבדוק את שירות קידום האתרים לעומק לפני שבוחרים חבילה הכוללת את שני השירותים. תמיד כדאי לקחת מומחה נפרד בכל תחום בין  אם הוא בא מאותו בית תוכנה או ממקור אחר. לכן חשוב לקבל אסטרטגיית קידום מלאה. כמו שאמרתי בפוסטים הקודמים, אם כל הקידום שלכם מבוסס בעיקר על בניית קישורים וללא מאמרים –  זהו לא קידום אתרים מקצועי.

Call Now Button