דברים שחשוב לדעת לפני שחותמים על חוזה עם מקדם אתרים

ישנם לא מעט מקדמי אתרים שגורמים לאנשים הגונים להתבייש שהם עובדים בתחום הזה. הכוונה היא לאותם נוכלים שאולי לא עוברים על חוק כלשהו, אבל נותנים שירות גרוע וגורמים ללקוחות להיכנס למלכודות. אז לפני שאתם מתחילים בתהליך קידום אתרים בגוגל, לפני שאתם חותמים על חוזה, כדאי שתדעו את הדברים הבאים.

היזהרו ממקדמים שמורידים קישורים לאחר עזיבת הלקוח

במקרים רבים אני נתקל בשאלה הזאת: "אם אני אחליט שלא להמשיך לחדש את החוזה –  האם אתה תוריד אתה קישורים לאתר שלי?

התשובה הקבועה שלי לאותם פונים: לא. וכדי שתרגיש בטוח –  נכניס סעיף בחוזה שלאחר תום החוזה ובמידה וכל הכסף שולם  –  הקישורים יישארו.

מקדמי אתרים נוכלים טוענים שהקישורים הם שלהם ולא של הלקוח. אבל הלקוח שילם על עבודת החלפת הקישורים. הוא לא השכיר אותם. החלפת קישורים היא לא השכרת דירה בגבעתיים. לכן הקפידו לדאוג שהקישורים לא יורדו. דרך כלי מנהל האתרים ותוכנות נוספות ניתן לבדוק את כל הקישורים הנכנסים לאתר שלכם. מדוע מקדמים עושים זאת? אחת הסיבות היא לגרום ללקוחות לחזור אליהם כי לאחר ההורדה, ובמיוחד כשמדובר בקישורים איכותיים, האתר עלול לאבד את המקום שלו בגוגל.

גנבי הפניות

מומחה קידום אתרים בגוגל הוא גם בונה האתר שלכם? יכול להיות שאת הפניות שמגיעות למייל שלכם הוא מקבל גם למייל שלו. זה יכול להיות טוב וזה יכול להיות גם נורא ואיום. במקרה והוא הגון, הוא יזכיר לכם שקיבלתם פנייה. במקרה והוא נוכל, הוא עלול לקחת את הפניות האלה ולמכור אותם. אם אתם לו בוטחים בו הכניסו סעיף לחוזה שאוסר עליו לקבל פניות למייל שלו מהאתר שלכם. במקרים קיצוניים.

מנפחי המחירים

מכיוון שאין כל רגולציה על קידום אתרים בגוגל, כל אחד יכול לתת איזה מחיר שהוא רוצה מ 300 ₪ (מחיר בדיחה שלא יביא הרבה תועלת) ועד 5000 (אולי אפילו יותר) ₪ מחיר כזה צריך לכלול את עבודת המקדם במשרה מלאה או לפחות בחצי משרה מאתר הלקוח. צריכה להיות תמורה מלאה למחיר. בסכומים של אלפי שקלים –  אתם צריכים לקבל קידום על המון מילות מפתח. אתם משלמים מעל ל 3000 ₪ בחודש? כמות מילות המפתח המקודמות צריכה להיות בלתי מוגבלת. המחירים כמובן לא נקבעים אך ורק עלפי כמות המילים אלא גם לפי רמת התחרותיות.

Call Now Button