שאלות נפוצות

קידום אתרים בגוגל הוא תעלומה גדולהלכל בעל עסק שמתחיל להבין את התחום בפעם הראשונה. כדי לעשות לכם סדר בראש לפני שאתם בוחרים מקדם אתרים או חברה –  להלן כמה תשובות לשאלות נפוצות.

האם קידום יביא לי הרבה לקוחות חדשים?

לא כל בעל עסק צריך להשקיע בקידום האתר שלו מכיוון שלא בכל נושא אנשים מחפשים ניתן שירות דרך גוגל. במקרים רבים אנשים בוחרים לבחור בנותן שירות מסוים מפה לאוזן. אז איך תדעו אם הנושא שלכם מתאים לקידום? תבדקו האם ישנם מודעות ממומנות בגוגל עליו, בדקו האם יש במנוע החיפוש אתרים מקודמים בצורה ברורה ולא סתם נושאים הקשורים לנושא. מומחה קידום אתרים אמין יאמר לכם מתי seo יכול לעזור לכם באופן משמעותי ומתי עדיף לכם לפעול בדרכי שיווק אחרות.

אחרי כמה זמן אני אראה תוצאות?

בנושאים מאוד תחרותיים התוצאות יכולות להגיע אחרי כמה חודשים או אחרי למעלה משנה, אם בכלל. אבל אין זה אומר שהמשימה היא בלתי אפשרית להגיע לדף הראשון. אפשר להשתמש בביטויי זנב ארוך לתחומים כמו צימרים והשכרות רכב. מה זה בדיוק זנב ארוך? מילים ארוכות יותר, פחות תחרותיות, אבל עדיין מילים שמביאות פניות.

מה המחיר הנכון לתשלום על קידום אתרים בגוגל?

היזהרו מחברות שמציעות מחירים מגוחכים של 500-800 ₪ לחודש. רבים מבעלי החברות האלה מנצלים לקוחות תמימים ומקדמים אותם בביטויי לא תחרותיים שלא מביאים פניות כמו "אינסטלטור אמין ברמת השרון". ישנם גם פרילנסרים וחברות שעובדות פר הצלחה למילה. ברוב המקרים תקבלו עבודה זולה שלא תחזיק מעמד זמן רב. המחיר נקבע לפי עד כמה תחרותי הנושא וכמה מילות מפתח הלקוח מעוניין לקדם. הסכום המינימלי המומלץ הוא 2000 ₪ בחודש על מנת שתוכלו לראות תוצאות טובות בכמות מילים רצינית.

איך אני יכול לדעת שהמקדם עושה את העבודה?

כל מומחה קידום אתרים בגוגל חייב לספק דוחות עבודה תקופתיים:

  • גוגל אנליטיקס –  כך תוכלו לדעת כמה אנשים נכנסים לאתר ולהשוות בית תקופות שונות. המקדם עצמו לומד מה בסדר ומה טעון שיפור באתר.
  • דו"ח עבודה כללי –  בהתאם להסכם בינכם הוא יפרט מה בדיוק הוא עשה באותו חודש כדי לקדם את האתר.

 

האם כדאי להתחייב?

ישנם חברות שלא יסכימו לעבוד אתכם ללא התחייבות לשנה לפחות או חצי שנה. ישנם מקדמי אתרים שלא ידרשו כל התחייבות. אם אתם חוששים –  בחרו את התקופה הקצרה יותר או עבדו אם מקדם שלא דורש התחייבות. בכל אופן רצוי לעבוד עם חוזה.

Call Now Button