דברים שלומדים תוך כדי קידום אתרים

מקדם אתרים שרוצה להצליח ולעשות עבודה שלא רק תחזיר את ההשקעה על הקידום אלא גם תוביל אותו לרווחים של מאות אחוזים, חייב ללמוד ולחקור את התנהגות הגולשים גם תוך כדי הקידום. כלי מנהל האתרים כמו גם גוגל נאליטיקס מספקים נתונים שאפשר ללמוד מהם לא מעט לטובה או לרעה על האתר ובהתאם לכך לשנות ולייעל את דרכי הקידום. כמו כך התייעצות ושיתוף פעולה עם הלקוחות היא גם חשובה לצרכי קידום האתר. ככל שתתנו יותר מידע למקדם, כל תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר.

המחשה

אחד הלקוחות שלי התקשר אלי ואמר לי: פנה אלי מישהו ורצה להזמין ממני את אחד המוצרים אבל בתנאי שיוכל לראות במו עיניו את המוצר המוגמר. הסברתי ללקוח שלי, שאת התהליך הזה ניתן לקצר בדרך מאוד פשוטה: לעלות גלריה של מוצרים מוגמרים לאותו דף נחיתה שאליו מגיעים הלקוחות, או כמה תמונות או אפילו סרטון יוטיוב.

אתר נוסף

לאחד הלקוחות שלי יש אתר יוקרתי ומכאן ניתן להבין ששרותיו איתם זולים. הסברתי לו שהוא מפסיק קהל לקוחותיו שנכנס לאתר שלו אך לא יעז להפוך ללקוח מכיוון שהוא מבין ברגע שהמחירים הם גבוהים מידי אפילו שאין כל מחירון באתר. המלצתי לו להקים אתר נוסף המשדר תדמית פשוטה ועממית יותר כדי לפנות לחתך אוכלוסייה זה.

קודם אזורי

כל מומחה קידום אתרים שמכבד את עצמו יציע לקוחות  קידום על כמה שיותר מילים. אבל לפעמים, גם לאחר המחקר בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל מבינים שאנשים מחפשים גם דרך שאלות ומילים אחרות. מאז שניתן לראות את אחוזי ההקלקה בכלי מנהל האתרים ואת מספר החשיפות של מילות המפתח, גיליתי שם כמה מילים שהאתר קיבל עליהן חשיפה. הצעתי ללקוח שנחזק את המילים הללו.

Call Now Button