דברים שמבריחים גולשים מהאתר

קידום אורגני לא יכול להצליח ללא חווית משתמש טובה. זהו אחד הפרמטרים הכי חשובים בעולם ה SEO. מדוע? גם אם האתר יגיע לדף הראשון, כשהוא מלא בדברים שמבריחים את הגולש, הוא יעזוב אותו ביחד. בנוסף זה יעלה את אחוז הנטישה מה שבסופו של דבר יגרום לגוגל להבין שהוא לא רלוונטי וכתוצאה מכן להוריד אותו בדירוג. להלן כמה דברים שכל מומחה קידום אתרים אורגני יאמר לכם שגורמים למשתמשים ללחוץ על ה X.

מוזיקה מתנגנת אוטומטית

אתר הוא לא תחנת תחנת רדיו או טלוויזיה. אם אתם חושבים שהנושא שלכם משעמם, או שלהפך הוא כל כך מעניין שחובה לשים בו מוזיקה – אז אתם טועים. במקרה הטוב הגולש יחפש  את כפתור כיבוי המוזיקה. במקרה הרע הוא יתעצבן ויסגור את האתר. גם אם אתם דיג'ייז של חתונות או אמנים, אין כל סיבה שהמוזיקה תתנגן אוטומטית. בשביל זה יש יוטיוב וסאונדקלאוד או אפשרות ללחוץ פלי כדי לשמוע מוזיקה.

מיליון קריאות לפעולה

לחצו כאן! השאירו פרטים פה! צ'ט וירטואלי שקופץ ושואל את הגולש איך הוא יכול לעזור, אייקונים מהבהבים. קמתם בוקר אחד עם השראה מלאס ווגאס? תשכחו מזה. זה לא יעבוד באתר שלכם. מרוב קריאות לפעולה –  הגולש יקבל כאב ראש ויסגור את האתר. לגולש חשובים 2 דברים. כפתור צור קשר קל לאיתור בתפריט הראשי של האתר (וקל לאיתור זה לא אומר שצריך להעמיד שם עובד שדה תעופה שינחית מטוס על מקלות מוארים) ומספר טלפון.

פרסומות בכל מעבר דף ובכלל  –  יותר מידי פרסומות באתר

מתעצבנים בכל פעם שאתם נכנסים לאתר כשעוד לא הספקתם לעשו…..קנו עכשיו –  קרקע בהזדמנות ברמת השרון! מעצבן נכון? כן על זה אני מדבר פרסומת שקופצת עוד לפני שהאתר עצמו עלה, או כמה שניות לאחר שהוא עלה. זה מבריח גולשים יותר מאשר ילד שנכנס לכיכר מלאה ביונים. שלבו אותם במקומות הנכונים ובמידה הנכונה.

לירות לכל הכיוונים ולא לפגוע בשום דבר

קידום אתרים אורגני תלוי בבניית חווית משתמש נוחה ולא רק בקריאות לפעולה לפניות. אם האתר שלכם סובל מכל הבעיות –  הנ"ל סימן שאתם יורים לכל הכיוונים אבל לא פוגעים בשום דבר חוץ מאשר בעצמכם.

Call Now Button