האם כל אחד צריך קידום אתרים?

לא. ממש לא. ישנם אתרים שאין להם כל תועלת בעבודת SEO. מדוע? כי אף אחד לא מחפש את המוצרים הנמכרים בהם בגוגל. בעל מכולת למשל יכול להשתמש באתר כדי לתת לאנשים אפשרות להזמין מוצרים דרך הרשת. אבל אף אחד לא מחפש חלב, או לחם בגוגל במטרה לקנות אותם. בעלי קיוסקים וחנויות לא צריכים מומחה קידום אתרים –  אלא פשוט אתר תדמית טוב. אז היזהרו מחאפרים שכל מה שמעניין אותם הוא הכסף שלכם.

איך אפשר לדעת האם יש צורך בקידום

מקדם אתרים מציע לכם שירות seo ואתם לא יודעים האם כדאי לכם  להשקיע בכך ? כדי להגיע להחלטה הנכונה עליכם לבדוק את עצמכם לפי השלבים הבאים:

האם הפרסום הנוכחי עובד?  אתם מפרסמים בפייסבוק, בעיתונים או במודעות וזה מביא לכם לקוחות רבים? אם כן יכול להיות שכדאי להמשיך בדרך זו ולהמתין אם קידום אתרים. במידה והפרסום עובד, אבל לא מספיק טוב –  רצוי לבקש הצעות מחיר מכמה שיותר מקדמים + תכנית עבודה.

בדיקת מתחרים –  אם יש לכם למשל חנות למוצר כלשהו במרכז, כל המתחרים שלכם ממוקמים בדף הראשון אבל אתם לא שם בגלל שאתם לא מקודמים, כדאי לחשוב על נוכחות אינטרנטית.

תקציב –  קידום אתרים הוא עסק לא זול, אם אין לכם לפחות 1000 ₪ בחודש לעבודה זו מומלץ שלא לחפש מומחה קידום אתרים. בתקציבים נמוכים אפשר להגיע רחוק רק בתחומים לא תחרותיים. גודל התקציב יכול להיות ההבדל בין קידום איכותי לקידום חסר תועלת שמבזבז את הכסף.

 חקר מילות מפתח –  כדי לדעת אם התחום שלכם כדאי לקידום, פנו לפחות ל 5 מקדמי אתרים, בקשו מהם בדיקת אתר ותשאלו אותם האם כדאי לקדם אתר בתחום שלכם. מקדם אתרים מנוסה צריך לדעת כבר מה כדאי לקידום ומה לא. דרך נוספת היא לבדוק את נפח החיפוש של מילות המפתח בכלי המיועד לכך בגוגל  –  כלי תכנון מילות המפתח.

מחפשים מומחה קידום אתרים? אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לבדיקת כדאיות קידום.

Call Now Button