אתרים כמו Ynet ווואלה נמצאים בהרבה מקרים בדף הראשון. מדוע? כי מדובר באתרים שהם מתעדכנים תכנים רבים מידי יום. תוכן הוא כידוע המלך בכל אשר מדובר בנושא קידום אתרים אורגני. מקדמי אתרים רבים נוהגים לעלות תכנים באתר. אבל לא תמיד מדובר בתוכן איכותי. ברוב המקרים מדבור במאמר SEO. עלות מאמר איכותי לאתר נעה בין 100-300 ₪. אם בעל האתר עצמו כותב תוכן זה יחסוך לו את עלות התוכן. בכל מקרה, מדריך זה נועד להסביר כיצד לכתוב מאמר לאתר שיעזור לקדם אותו. אין זה משנה אם מדובר במאמר איכותי (עדיף כמובן) או במאמר Seo. כך תעשו זאת נכון.

  1. כמות מילים – הקפידו שבמאמר יהיו לפחות 300 מילים. רצוי מאמרים של 400 ומעלה. גוגל לא ממש מתייחס למאמרים מתחת לאורך זה. במהלך 2015 פנה אלי בעל אתר בנושא מסעדות. באתרו יש מספר מסעדות רב והוא שאל איך הוא יכול לשפר את הדפים האלה בגוגל. בדקתי וראיתי שאין ממש מלל על המסעדות הללו באתר. אמרתי לו תעלה 300 מילים על כל מסעדה ותראה איך זה משתפר. זה מה שהוא עשה ולאחר כמה שבועות נראו שיפורים בכל מיקומי המסעדות בהם הוא עדכן תוכן.

 

תוכן לקידום אתרים

תוכן לקידום אתרים

  1. פיזור מילות מפתח – הכמות צריכה להיות ביחס לגודל המאמר. כאשר מדובר במאמר של 300 מילים, כדאי לשלב את מילת המפתח 3-4 פעמים. אבל חשוב להפקיד על פיזור נכון. חשוב שהיא תופיע בפסקה הראשונה, באמצע המאמר ואפשרי גם פעם אחד באחת מכותרות המשנה. רצוי שיהיה מרחק של לפחות פסקה מילים בין מילת מפתח אחת לשנייה.

 

  1. תמונות – שלבו לפחות תמונה אחת במאמר. ישנם לא מעט אתרים אשר ניתן להוריד דרכם תמונות המחשבה חינמיות. פשוט וודאו שאין צורך לתת קרדיט ושאפשר להשתמש בתמונות באופן חופשי לגמרי. חשוב לעדכן גם כותרת לתמונה וגם את ה ALT  עם מילות המפתח הרצויות.

 

  1. כותרות ותיאורים – במערכת הניהול הם הם ידועות בתור טייטלים ודסקריפשנים. מלאו אותם והקפידו שהם יהיו שונות זה מזה בכל דף. שלא יהיו ארוכות מידי וגם לא קצרות מידי כך שלא יחתכו בגוגל.

 

  1. חלוקה לנקודות, כותרות משנה ופסקאות

 

חושב מאוד שלא לכתוב טקסט בתור גוש מילים. חשוב להקפיד על כותרות משנה. הגדירו כל כותרת משנה כ H2. אפשר לכתוב גם בנקודות. הקפידו שכל פסקה לא תהיה ארוכה יותר מאשר 100 מילים. כותרות המשנה חשובות כל שהקורא יוכל לחזור לקרוא מהיכן שהפסיק מבלי להתבלבל או על מנת שיהיה באפשרותו לקרוא רק את מה שמעניין אותו מבלי לוותר על המאמר.

 

  1. קישורים – קשרו למקומות רלוונטיים. רצוי שלא יהיו יותר מ 2-3 קישורים במאמר. הצפת המאמר בקישורים והפניות יכולה להעיק על הכתיבה. הקפידו על קישורים כמה שיותר טבעיים.
נשלח ב בלוג
Call Now Button