זירוז קידום האתר

אני אלרגי למונח הזה. באמת. מצד אחד אני מבין את רצונותיהם של לקוחות רבים להגיע למיקומים כמה שיותר מהר, מצד שני זה גורר אותם ללחוץ על מומחה קידום אתרים יותר מידי ובמקום לתת לו שקט-  לשבת לו על הראש ולשגע אותו וגם לנסות בעצמם לעשות דברים שבסופו של דבר מזיקים לאתר. קידום אורגני הוא השקעה לטווח ארוך אבל לא מן הנמנע שהתוצאות יגיעו מחר. לכן לא תמיד כדאי לזרז. מה גם שרוב ניסיונות הזירוז הם מבוססות על שחורות לקידום. אז מה לא כדאי לעשות כאשר מקדמים את האתר?

לאחזר כמו גוגל כל חמש דקות

כלי האחזור בתוך כלי מנהל האתרים לא נועד בשביל לאנדקס את האתר מהר יותר. הוא נועד  לבדוק האם יש תקלות בסריקה. לפעמים אנשים משתמשים בו בצורה שהוא לא נועד למענה. למשל בכל פעם שהם מעלים סרטון או מאמר הם עושים "אחזר כמו גוגל" כדי שזה יתאנדקס מהר יותר. מומחי קידום אתרים יאמרו שזה עלול לעורר את הדרקון. או במילים אחרות גוגל ישימו לב למניפולציה הזאת. אחרים יאמרו שזה לא משפיע בכלל. אני ממליץ שלא לעורר את הדרקון.

קישורים בכל מקום

שלטונם של הקישורים תם. אין להם כבר השפעה כזאת גדולה. כלומר יש, אבל לא עליהם ייפול ויקום קידומו של האתר. לקשר כל מאמר לדף הבית,  או לקשר על כל מילת מפתח באתר לקטגוריה מקודמת, גם זאת סוג של מניפולציה. פרסמו אמרים ענייניים וקשרו מהם רק מידי פעם למקומות רלוונטיים. יש לגוון במילות המפתח.

להפגיז בטקס ותמונות את דף הבית

דף הבית צריך להיות קל ופשוט להבנה. מינימום תמונות ולא יותר מ 150-300 מילים. התמונות צריכות להיות קלות. ככל שיהיו שם יותר תמונות והן ישקלו יותר כך, דף הבית יהיה איטי יותר. וכשהוא איטי הוא יכול להיפגע בדירוג. בנוסף לגולשים לא תהיה סבלנות לחכות שהוא יטען.

Call Now Button