טיפים להקמת אתר למטרות רווח מאדסנס

רבים רוצים לעשות כסף באינטרנט, או במילים אחרות –  רווח פסיבי. הבעיה היא שאין שיטות קלות לעשות זאת ולכן נדרשת השקעה רבה בקידום האתר.

למקדמי אתרים רבים ישנם אתרי תמיכה שהם עושים מהם רווח גם ע"י אדסנס (הקלקות על פרסומות גוגל) במקרים רבים הם מקימים אתרים רק למטרה זו. יש כאלה שמרוויחים מהם כמה אלפי שקלים בחודש ויש כאלה שיכולים לעשות עשרות אלפי שקלים בחודש. אבל לא רק מומחי קידום אתרים מקימים אתרים למען מטרה זו. לא מעט מהאנשים שפונים אלי לייעוץ בנושא SEO, אנשים  שמעולם לא התעסקו בקידום, מקימים אתרים במטרה לעשות מהם רווח. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לדעת טוב יותר איך לעשות את זה.

בחירת נושא

מדובר בעניין הקריטי ביותר. ישנם נושאים שיביאו לכם מאות כניסות בחודש. לעומת זאת ישנם נושאים שיביאו אלפים ומאות אלפים. עשו חקר מילות מפתח מעמיק בנושא. כמובן שאפשר לבחור יותר מנושא אחד לאתר אבל מומלץ להישאר בתחום אחד. למשל בנושא של רפואה פלסטית אפשר לשלב את כל סוגי הניתוחים. מומלץ שלא לערבב בין נושאים שאינם קשורים האחד לשני רק כי זה יביא לכם עוד כניסות. מדוע? נושאים ללא קשר לא ידורגו גבוהה בגוגל מכיוון שישנה התפזרות גדולה מידי בתור האתר. מבחינת גוגל – אתרים שמתמקדים בנושא אחד יהיו רלוונטיים הרבה יותר.

בחרו נושא שאתם מבינים בו – אם תבחרו בנושא שאתם מבינים בו, יהיה לכם הרבה יותר קל לעשות חקר מילות מפתח, כתיבת תוכן ומענה לגולשים במקרה הצורך. אז אם יש לכם את האופציה להקים אתר רווחי בנושא שאתם מומחים בו –  אל תהססו לעשות זאת. לא מצאתם אופציה כזו? תדאגו להשיג כותב תוכן מומחה בנושא. לא כותב תוכן שיכול לכתוב על כל דבר אפשרי, אלא מומחה בנושא. מקימים פורטל לעורכי דין בתחום הרשלנות הרפואית? תדאגו שלכותב התוכן שלכם יש רקע במשפטים.

נושא שיניב לכם לפחות עשרות אלפי כניסות בחודש – לקדם אתר שיניב לכם כמה מאות שקלים בחודש הוא בזבוז זמן. כמה אלפים זה כבר לא רע, אבל רצוי לשאוף לרווח של כמה עשות אלפים. כמובן שהקמת אתר בינלאומי והשקעה בקידומו, יגדילו לכם את הסיכוי להשיג רווחים של עשרות אלפי שקלים. איך מגיעים למצב כזה?

  1. מילות מפתח בעלות נפח חיפוש גדול – שלבו מילות מפתח שיש עליהן ממוצע של 1000 חיפושים ומעלה.

 

  1. קדמו כמות גדולה של מילות מפתח – אפילו אם מדובר בעשרות חיפושים קדמו כמות כמה שיותר גדולה של מילות מפתח. כמובן שזה ייקח זמן. התייעצו עם יועץ קידום אתרים בנושא.

 

אם לומר לכם את האמת –  אז קידום יעיל הוא כזה שמשלב בין שני השיטות.

 

תקציב לקידום האתר

עבודה עם פרילנסר או חברת קידום – לא אתייחס כרגע לעם מי עדיף לעבוד. מה שכן, לא משנה במי אתם בוחרים, יש לוודא שקיים תקציב לתוכן איכותי. חשוב לעבוד לא רק עם כמות מכובדת של תוכן אלא אם תוכן איכותי. אם האתר שלכם עוסק בתחומים רפואיים, הימנעו מתוכן פשוט  –  אלא השתמשו בתוכן איכותי בלבד.

עשו זאת בעצמכם – אין ספק שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו להוציא אלפי שקלים בחודש לקידום האתר כאשר בשנה ואולי בשנים הראשונות –  לא יהיו ממנו רווחים כלל או שהרווחים יהיו קטנים מאוד. ככל שהתחום יהיה תחרותי יותר, כך הוא יהיה קשה יותר לקידום. אז מה עושים כאשר אין תקציב למטרה זו? מומלץ לבחור בקורס לקידום אתרים ולעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך.

 

באיזו מערכת לבחור?

כל מקדם אתרים ימליץ לכם על וורדפרס. אומנם לא מדובר במערכת קלה להקמה כמו ויקס, אבל היא הכי יעילה לקידום. ג'ומלה, היא מערכת לא רעה, אבל מסורבלת לניהול. העיקר שתהיה לכם מערכת עם קוד פתוח וכזו שמתאימה למובייל.

מבנה והיררכיה נכונים

חשוב לבנות את האתר תוך כדי התחשבות בהיררכיה. פנתם לחברת בניית אתרים והחלטתם להשקיע עשרות אלפי שקלים בבניית האתר? תערבו מקדם אתרים בתהליך שידאג להיררכיה נכונה והתאמה מלאה לקידום.

נשלח ב בלוג
Call Now Button