טיפים לקידום לבעלי אתרים שעושים זאת בעצמם

ידוע כי לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו להעסיק מומחה קידום אתרים בגוגל. העלות החודשים לעבודה איכותית היא אלפי שקלים בחודש וככל שהתחום תחרותי יותר כך יש להשקיע סכומים גדולים יותר. אז אם כרגע אתם לא יכולים להשקיע בקידום האתר שלכם והחלטתם לבצע הכל  בעצמכם, להלן כמה טעויות שכדאי שתהיו מודעים אליהם שבעלי אתרים עושים כשהם מקדמים בעצמם מבלי לקחת קורס או שיעור פרטי.

החלפת קישורים

  • החלפה הדדית – לא אחת פנו בעלי אתרים ללקוחות שלי והציעו להם להחליף קישורים בין האתרים שלהם. זוהי טעות. החלפת קישורים בין 2 אותם אתרים לא תועיל מכיוון שזה שקוף מול גוגל. תמיד חייב להיות גורם שלישי כל שלא ייווצר לופ קישורים. מתי כן אפשר לעשות החלפה בין 2 אותם אתרים? כאשר מדובר באתרים מאוד גדולים עם אלפי דפים. זה לא המצב באתרים חדשים.

 

  • קישורי פוטר – קישורים מפוטר הם בהחלט קישורים חזקים כי הם מגיעים בדף הבית, שבמקרים רבים הוא הדף המקודם ביותר. אבל אם תמלאו את כל הפוטר באתר שלכם בקישורים יוצאים –  זה יחשב לספאם. אותו הדבר לגבי קבלת קישור מפוטר מלא בקישורים. תמיד העדיפו קישורים מתוך מאמרים. רצוי שלא יהיה בדף הזה יותר מ 2 קישורים יוצאים ואם אפשר אז שיהיה לכם קישור בלעדי ממנו.

 

 

מאמרים

 

חיצוניים – פרסום מאמרי שיווק כמו גם מאמרי קידום אתרים בגוגל במקומות שונים יכול להועיל כל עוד עושים זאת בחכמה ע"י בניית קישורים מאוזנת. רצוי להימנע מקישורים מאתרי מאמרים. גוגל לא סובל אותם וזה עלול להוביל לעונש.

פנימיים – לא אחת שאלו אותי האם עדיף מאמרים חיצוניים או מאמרים פנימיים לאתר. התשובה היא חד משמעית: תמיד עדיף מאמרים פנימיים באתר. לפחות 10 בחודש ובתחומים תחרותיים אפילו 20 בחודש. גוגל אוהב שינויים ועדכונים באתר ועדכון מאמרים הוא השינוי הכי חשוב שאתם יכולים לעשות.

חשוב מאוד!  הימנעו מתוכן כפול. מאמר שמפורסם יותר מפעם אחד במקום כלשהו עלול להזיק.

 

כמו כן, אל תשכחו את האופטימיזציה לאתר בדגש על הגדרה נכונה של נתוני המטא (טיילים ודסקריפשים). לשאלות בנושא קידום אתרים אורגני אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת.

Call Now Button