טעויות נפוצות בבניית קישורים

חלוקה גסה ניתן לחלק מקדמי אתרים ל2:

  1. אלא שחושבים שרוב עבודת ה SEO מתבססת על החלפת קישורים
  2. אלה שחושבים שתוכן הוא הדבר החשוב ביותר.

 

אני שייך לאלה שמאמינים שאפשר לקדם אתר עם מעט קישורים והרבה תוכן. אבל לדעתי צריך תמיד להמשיך לבנות קישורים בצורה חכמה שמתאימה להנחיות של גוגל. חלק מהאנשים עושים לא מעט טעויות בתהליך זה וכך למעשה מובילים לעונש על האתר. כך שאל תתפלאו אם נתתם את העבודה לאחד שהוא טוען שהוא מומחה קידום אתרים בגוגל, וקיבלתם עונש בתמורה.

הוצאה גדולה של קישורים בפעם אחת

קישורים צריך לבנות לאט ובזהירות. תמיד כדאי להעדיף אתרים סמכותיים מאשר סתם אתר כדי להוציא ממנו קישור. אל תוציאו יותר מ 2-3 קישורים בשבוע לאתר. למעשה אני מאמין שאפילו  2-3 קישורים בחודש זה בסדר גמור.

בניה לא נכונה של קישורים פנימיים

כל מקדם אתרים יודע שבניית קישורים פנימיים יכולה לתרום במידה מסוימת לקידום האתר. אבל צריך לדאוג שאין לופ קישורים בין דף לדף. כמו כן אין כל צורך להוציא מכל דף מאתר קישורים. עדיף להוציא קישורים רלוונטיים שנותנים ערך מוסף לגולש, מאשר סתם קישור לצורך הוצאת קישור.

אי גיוון במילות מפתח

במקרים רבים אנשים מוצאים קישורים פנימיים אל אותן מילות המפתח כל הזמן. צריך לגוון, להוציא על מילים שונות כמו גם להוציא בכל מיני אופנים: שם מותר, בתוספת מילות קישור, על חלקי משפט ועוד. הגיוון הוא חשוב יותר מתמיד בתקופה זו.

אל תסובבו את הגלגל

ישנם חברות שמשתמשות בשיטת הגלגל. הם בונים בלוגים שמקדמים בלוגים שמקדמים בלוגים בעזרת קישורים כך שבסופו של דבר מגיעים קישורים כביכול מאתרים חזקים. במקרים רבים מדובר במאמרים קצרים של 50 מילים. זה עלול לעזור לאתר בהתחלה, אבל ברגע שהאלגוריתמים של גוגל יזהו את הספאם  –  האתר יתחיל לאבד את המקום שלו.

Call Now Button