ייעוץ בניית אתרים עם היבט SEO

מדובר בתהליך קריטי וחשוב שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים. מדוע? ייעוץ בניית אתרים חייב להיות קשור לנושא קידום אתרים אורגני. אם האתר שלכם אינו מותאם לקידום, לא תוכלו להפיק ממנו את המיטב, יהיה לכם צורך להוציא אלפי שקלים לתיקונים ובמקרים רבים אפילו לבנות אותו מחדש. לכן, במידה ובונה האתרים הוא לא מקדם אתרים, חשוב מאוד לפנות ליועץ SEO, בכדי לקבל את האתר האפקטיבי ביותר.

ייעוץ בניית אתרים עם היבט SEO


ייעוץ בניית אתרים עם היבט SEO

מה כולל תהליך ייעוץ קידום אתרים עם היבט SEO?

 

  1. חקר מילות מפתח  –  בדיקת כל המילים הרלוונטיות לקידום האתר על מנת שניתן יהיה להחליט על קטגוריות ותת קטגוריות לאתר שישמשו כדפי נחיתה אורגניים.
  2.  היררכיה נכונה – הכנת קובץ מבנה / היררכיה נכונה לאתר מבחינת קידום אתרים.
  3. הדרכה כיצד לעדכן נתוני מטא –  גם היום, ישנם מערכות קוסטום מייד שלא מתחשבות בכלל בקידום אתרים. לכן חשוב שמומחה יבדוק את התאמת המערכת לקידום אורגני.
  4. המלצות להתאמה לסלולר –  במטרה לייצר חווית משתמש יעילה מהניידים.
  5. הנחיות לבניית האתר בדגש על טעינה מהירה – טעינה משפיעה על המיקום בגוגל כמו גם על חווית המשתמש.
  6. המלצות על אחסון –  איכותי ויעיל.
  7. התקנת תוספים  – לשיפור האתר וחווית המשתמש
  8. הנחיות מה אסור לעשות – מה יכול להזיק לקידומו.
  9. הנחיות איך לעלות ולסדר תוכן –  בצורה נכונה באתר (אופטימיזצית תוכן)
  10.  הדרכת יצירת תוכן – כיצד לכתוב נכון מבחינת קידום אתרים.
  11. בקרת איכות לאתר לאחר סיומו  –  הפקת דו"ח במידת הצורך.

 

חסכו לכם את כאב הראש ותרחמו על הארנק על ייעוץ בניית אתרים

אתן לכן דוגמא לבעיה רצינית שנתקלתי אצל לקוח: בנו לא חנות אינטרנטית גדולה שמכילה אלפי מוצרים. הבעיה שאי אפשר היה לעדכן בשום מקום, פרט לדף הבית, כותרות ותיאורים לדפדפן. דבר זה הוא פגיעה אנושה בקידום אורגני. עם אתר כזה לא ניתן להגיע לתוצאות טובות ולקדם מוצרים כראוי. פניתי לחברה שבנתה את האתר, והם טענו שאין מה לעשות לגבי הזה. וכן הלקוח הבין שהוא בבעיה ושעליו לשקול אפילו בניית אתר חדש.

איך בדיוק מתבצע הייעוץ?

תהליך כמו חקר מילות מפתח אני מבצע בבית. כמו כן,  אני זמין למענה לכל שאלה במהלך היום. יחד עם זאת חלק מהדברים הם חיוניים ליישום בהדרכה אחד על אחד ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון כי יהיה עליכם להבין כיצד לנהל את האתר בעצכם.

קשרו בין מקדם האתרים לבונה האתרים

חשוב מאוד שהם יהיו בקשר האחד עם השני במהלך התהליך ולכן צריך לבדוק שיש כימיה טובה ביניהם. לא אחת ישנה התנגשות והרגשה שתהליך ייעוץ בניית אתרים פוגע בבונה אתרים. לא אחת  מקדם האתרים מרגיש שלא מתחשבים בו בכלל. על שני האנשים להבין שהם חייבים לשתף פעולה לטובת הצלחת האתר.

למידע נוסף על תהליך ייעוץ לבניית אתרים עם היבט קידום אתרים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר.

נשלח ב בלוג
Call Now Button