ייעוץ קידום אתרים

ייועץ קידום אתרים

תהליך קידום אורגני בגוגל הוא משהו שלא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו בתחילת הדרך. שירות SEO נחשב יותר להשקעה מאשר לקבלת שירות שאת תוצאותיו רואים מהיום למחר. בעוד שבחלק מהנושאים אפשר לראות תוצאות לאחר כמה שבועות (זה תלוי בלא מעט גורמים) במקרים אחרים צריך להמתין חודשים ארוכים עד שהטלפון הראשון מגיע.

זקוקים לייעוץ כיצד לקדם את האתר שלכם בעצמכם? מעוניינים לקבל דו"ח בדיקה לאתר  (דו"ח אופטימיזציה)  כדי לדעת מה צריך לתקן בו ומה הן בדיוק הבעיות שלו? זקוקים לחקר מילות מפתח לגבי איזה מילים כדאי לקדם?

צרו קשר להזמנת שירות ייעוץ קידום אתרים בגוגל

ניתן לקבוע גם מפגש להדרכה פרטית

072-331-1712

 

 

ייעוץ קידום אתרים

שיעור פרטי בקידום אתרים –  מפגש אחד בעלות של 585 ש"ח 

אם אתם רוצים לדעת איך לשפר את האתר שלכם, וכיצד לקדם אותו בפועל,  רצוי למצוא מקדם אתרים שיסביר לכם כיצד לעשות זאת וגם כזה שישמח לתת יעוץ לאחר שהוא הדריך אתכם. בעוד שקורס seo עולה בין 8000 – 16000 ש"ח, הייעוץ יעלה לכם הרבה פחות. כל מומחה קובע מחיר משלו. דרך השיעור הפרטי ניתן לקבל ידע וכלים בסיסיים לקידום אתרים שאפשר לבצע אותו לבד.

חקר מילות מפתח (כדי לדעת על איזה מילים הכי כדאי לקדם את האתר). עלות השירות: בין 500-1000 ש"ח – תלוי בנושא.

זהו עוד חלק חיוני מתהליך ייעוץ קידום אתרים. ע"י חקר מילות מפתח  שמבצע מקדם אתרים, ניתן להבין באיזה מילים כדאי להתמקד בתהליך הקידום. בסיום התהליך יוגש קובץ אקסל הכולל את רשימת המילים וממוצע החיפושים החודשי של כל מילה. בקובץ יסומנו המילים המרכזיות והמשניות לקידום. בנוסף תוגש המלצה על אסטרטגיית קידום.

ייעוץ קידום אתרים ע"י בדיקת אתר:  עלות השירות –  586 ש"ח 

הדבר הראשון שעושים לאחר חקר מילות מפתח או אפילו במקביל אליו, הוא בדיקת האתר על מנת להתאים אותו לקידום. איזה בעיות עלולות להזיק לדירוג שלו בגוגל? למשל:

  • תוכן כפול ובעייתי
  • קישורים לא טובים.
  • מחסור בכותרות ותיאורים ייחודים לכל דף.

שירות זה כולל בדיקת האתר והגשת דו"ח אופטימיזציה. מחיר תיקון הבעיות הנדרשות לתיקון המקדם יקבע בהתאם לכמות העבודה.

 

 

 

 

 

Call Now Button