"בתחום שלכם, יש המון רמאים". את המשפט הזה אני שומע לא אחת מלקוחות שמתעניינים בשירות קידום אורגני. לצערי, הם צודקים. כמות האנשים שעובדים בתחום הזה היא אדירה, ישראל היא מעצמת SEO  ולכן לא פלא, שבתחום שאין עליו כל פיקוח תחום  שלא נחשב למדע מדויק, יהפוך למקור בו צומחים רמאים. יחד עם הרמאים, ישנם גם מקדמי אתרים חובבנים שעושים את העבודה על הדרך. לרוב מדובר במקדים שמציעים מחיר מגוחך של כמה מאות ₪ לחודש על העבודה. בכל מקרה, הינה כמה משפטי שצריכים להדליק אצלם נורת אזהרה.

"בשביל מה אתה צריך דו"ח עבודה, זה יבוא על חשבון זמן הקידום. לא חבל?"

מקדמים שלא מפיקים דוחות עבודה, לכאורה, הם מקדמים שמסתירים משהו. רבים מהם פשוט לוקחים כסף ולא עושים כלום. זה נפוץ במיוחד כאשר הם לוקחים אתרים שנמצאים בכל מקרה בדף הראשון. ישנם המון מקדמים שפשוט לוקחים כסף ולא עושים כלום. זה קרה לי עם לקוח שהחליט להפסיק את הקידום אצלי אחרי שנה של עבודה. הוא עבר לחברה אחרת, ואחרי חודשיים הוא סיפר לי שהם לא עשו כלום באתר שלו. הוא גילה את זה כי לא עודכן אצלו שום מאמר, לא נבנה שום קישור והם לא נתנו לו שום דו"ח עבודה. התעקשו לקבל בסוף כל חודש דו"ח עבודה מהמקדם שלכם. כמו כן, ישנם לקוחות שמקבלים דוחות אבל הם לא טורחים לצפות בהם בכלל, במקרים כאלה, למקדם באמת אין טעם להגיש לו דו"ח עבודה חודשי.

keyboard-824317_640

"עשיתי שיפורים לקוד, בניתי כמה קישורים…איזה…אני לא זוכר עכשיו כל קישור שבניתי"

מקדם שמכבד רושם לעצמו איזה קישור הוא בנה ומה הוא נתן בתמורה לקישור. ישנה גם אפשרות להשתמש בתוכנות מעקב אחרי קישורים שעוזרות לנתר אותם ולדעת מתי הסירו אותם והאם התווספו קישורים נוספים באותו דף שגרמו להחלשת הקישור. מומחה קידום אתרים אורגני שנותן לכם תשובה כזאת, לא עושה את העבודה כמו שצריך. קידום אורגני צריך להתבסס על קישורים איכותיים, תוכן ואופטימיזציה.

פעולה פשוטה שאפשר לעשות כדי להבין שהמקדם שלכם הוא מלך החרטטנים

שנו את הסיסמה לאתר. זה יעזור לכם להבין לא מעט. יש אתרים שאני נכנס אליהם כל יום, יש אתרים שאני מטפל בהם כל כמה ימים. החליפו את הסיסמה ובדקו אחרי כמה זמן המקדם שלכם יוצר אתכם קשר כדי לדעת מה קרה. לא אחת קרה שבעלי אתרים החליפו ססמאות וגילו שהמקדם שלהם לא נכנס לאתר במשך חודש. מומחה קידום אתרים צריך להיכנס לאתר, אחת לכמה ימים לכל הפחות.

 

 

נשלח ב בלוג
Call Now Button