כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמחליפים מקדם אתרים

קידום אתרים בגוגל הוא אינו מדע מדויק. למקדמי אתרים שונים ישנן שיטות שונות. מה שלדעת מקדם אחד עובד טוב, לדעת השני יכול להזיק. כמו כן, מה שעובד בשביל אתר אחד יכול שלא לעבוד לאתר שני מעיקר כשמדובר בתחומים שונים. לא כל האתרים הם שווים כשהם מתחילים להיות מקודמים. לוותק ולניסיון ישנה חשיבות רבה כמו גם האמון שגוגל נותנים או לא נותנים לאתר. אז לפני שאתם ממהרים להחליף מקדם אתרים הינה כמה נקודות למחשבה.

 

בחנו שוב את הסיבות שאתם רוצים להחליף אותו. להלן כמה סיבות שגורמות לאנשים להחליף מקדם אתרים:

  • אין תוצאות – הגעה לדף הראשון לא נראית באופק. כמה זמן עבר? שבוע? חודש? חצי שנה? שנה? ככל שהתחום תחרותי יותר, כך קשה יותר להגיע לדף הראשון. לכן צריך לקדם במקביל מילות מפתח פחות תחרותיות. הגעה אחרי חודש לדף הראשון בתחומים תחרותיים היא בלתי אפשרית. לפעמים זה לוקח חצי שנה ובמקרים מסוימים אפילו יותר. בחלק מהמרים עדיף ללכת עד קידום מקומי או זנב ארוך.אז לפי שאתם ממהרים להחליף מקדם אתרים בגוגל –  כדאי שתבצעו הערכת מצב מחדש.

 

  • שירות – אין לכם שמץ של מושג מה מקדם אתרים עושה באתר שלכם? אתם לא מקבלים דוחות חודשיים? הוא מגמגם כאשר אתם שואלים אותו מה עשית בשבילי? במקרה של אי קבלת דוחות או כל הסבר הגיוני שמצדיק הוצאה של אלפי שקלים בחודש –  זה הזמן להיפרד ממנו לשלום.

 

  • היסטוריה –  אתם עובדים עם מומחה קידום אתרים חודש על האתר וביום בהיר אחד האתר עף מגוגל. לא תמיד מדובר באשמת המקדם. לפעמים ההיסטוריה של האתר רודפת אותו. לפעמים עבודה גרועה, כמו בניית קישורים כמותית, עלולה לגרור עונש מאוחר יותר.

טיפים לפני חתימת חוזה עם מקדם אתרים בגוגל

מקדם שלא מבטיח לכם תאריך הגעה לדף הראשון הוא מקדם אמין שיודע שלא תמיד ניתן לחזות תוצאות. לכן לא תמיד מי שיבטיח לכם דף ראשון במהרה יקיים זאת. אז איך בוחרים מומחה? משתמשים במבחן התוצאה –  תבדקו כמה לקוחות יש לו בדפים הראשונים.

 

מאמרים נוספים

איך להבדיל בין חאפר למקצוען

מה חשוב לכלול בחוזה 

Call Now Button