לימוד קידום אתרים בגוגל

אם אתם בעלי עסק ואין לכם תקציב לצורך קידום אתרים בגוגל אז כדאי לכם לקחת קורס SEO. אחרי שהחלטתי לבצע הסבה מקצועית, בחרתי בקורס של מכללת Ness  למדי פעמיים בשבוע במשך 3 חודשים ויצאתי עם כל החומר והכלים הדרושים על מנת להיות מקדם אתרים. בקורס לא היו רק אנשים שרצו לעסוק במקצוע, למעשה בכל קורס כזה תמיד מגיעים בעלי עסקים המעוניינים ללמוד את התחום בעצמם כדי לחסוך כסף.

היכרות עם עולם הSEO

זה נכון שאפשר ללמוד לבד איך לקדם אתר, אבל לדעתי עדיף לעשות זאת במסדרת מסודרת, כאשר מרצה מומחה ומנוסה מעביר את הקורס. המרצה נותן תרגולים רבים וכך אפשר להשתפר משיעור לשיעור. כאשר 20 תלמידים נמצאים באותה כיתה, כולם לומדים האחד מהשני. במשך חודשי הקורס התירגול עוזר לחדד את היכולות הדרושות לזיהוי תקלות באתר, הכנת דו"ח אופטימצזייה, שימוש בכלי גוגל, ידע בסיסי ב HTML ועוד.

 

10307410_765673943467207_1645117831166798523_n

 

איך לבחור את הקורס המתאים ביותר?

אספו כמה שיותר סילובוסים מקורסים כדי להבין את היקף השעות וחומר הלימוד. סביר להניח שתמצאו תוכנית לימודים זהה בכמה מוסדות. ישנם קורסי קלילים ולעומת זאת ישנם קורסים אינטנסיביים. חלק מהקורסים נערכים בערב וחלק בבוקר כך שניתן להתאימם בקלות ללו"ז היומי שלם. קחו בחשבון שתמיד תכנית הלימודים מתחדשת, משתפרת ומתחדדת בעקבות השינויים בגוגל. קחו בחשבון שיכול להיות גם הבדל של פי 2 במחיר בין מכללה למכללה גם אם מדובר בדיוק באותו חומר הלימוד.

שיעורים פרטיים או קורס?

אם לא נוח לכם ללמוד בכיתה ולהציג את העבודות שלכם מול כולם, אם אתם גרים רחוק ממוסד הלימודים, רצוי לקחת כמה שיעורים פרטיים. במידה ומדובר במומחה קידום אתרים בגוגל ולא סתם חובבן, תוכלו ללמוד הכל תוך פרק זמן קצר יותר מאשר קורס וסביר להניח שגם במחיר זול יותר.

למידה מתמדת

כדי להיות מקדם אתרים מוצלח, יש צורך לעקוב אחרי הבלוגים המרכזיים בתחום. עולם ה SEO  משתנה לעיתים קרובות. מה שהיה נכון ואפקטיבי לפני 6-7 שנים –  היום יכול להסב נזק רב לאתר. למעשה חלק מהשיטות שהיו נהוגות לפני שנה, כבר לא ממש עובדות היום. מומלץ לעקוב אחרי הבלוג של מאט כץ –  ראש חטיבת הספאם בגוגל ובלוגים מובילים מהארץ והעולם.

Call Now Button