מדוע אסור לבנות אתר ללא ליווי SEO

רוב האנשים מודעים לחשיבות הקמת אתר אינטרנט, ולאחר בניית האתר הם לרוב משקיעים בקידום אורגני מקצועי במנועי החיפוש. עם זאת, רוב בעלי האתרים החדשים אינם מודעים לתחום ה-SEO (Search Engine Optimization) ולחשיבותו כבר בשלבי התכנון והבנייה של האתר החדש. מדוע אתם חייבים ליווי SEO צמוד כבר בשלבי בניית האתר? הכנו עבורכם כתבה בנושא.

קידום אתרים במנועי החיפוש – רקע כללי

בעבר הלא רחוק כדי להופיע במיקום גבוה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים ניתן היה להקים אתר פשוט יחסית עם תוכן איכותי ומקורי וקישורים לאתרים סמכותיים. כיום התחרות על המיקומים הראשונים בדף תוצאות החיפוש של גוגל היא קשה מאוד, וללא קידום אתרים מקצועי אין אפשרות להתברג בדף התוצאות הראשון ולזכות בחשיפה רחבה. 

לכן, מומלץ לאפיין את האתר ולקבל ליווי צמוד של מקדם אתרים מנוסה כבר בשלבי התכנון. בניית אתרים תוך ליווי צמוד של איש SEO מבטיחה אתר איכותי המוכן לקידום אתרים אורגני, ובהתאם לצורך איש ה-SEO יאתר את נקודות התורפה והחולשה בתוכנית לבניית האתר, וכך אין צורך להשקיע עוד זמן וכסף לאחר בניית אתרים, ומיד לאחר העלאת החדש מתחילים בטכניקות שונות לקידום אורגני.

איש ה-SEO בודק את מסמך האפיון ומוסיף הערות משלו, ולאחר מקצה שיפורים ותיקונים החברה מתחילה בבניית האתר והלקוח זוכה לאתר מוכן לקידום עם ממשקים נוחים וידידותיים למשתמש, עיצוב מקורי, תכנים איכותיים ובעלי ערך לגולשים, תמונות וסרטונים ועוד.

אופטימיזציה לפני בניית האתר

בשלב אפיון האתר המומחה ל-SEO מבצע מחקר מילות מפתח עוד לפני תכנון ההיררכיה של האתר. מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה לתוכן שיופיע באתר מאפשרת לכם להנגיש את התוכן בצורה מיטבית ונוחה לגולשים ולמנועי החיפוש, ובנוסף ניתן לתכנן את ההיררכיה באתר, לקבוע איך ייראו הכותרות ותתי הכותרות בעמודים השונים, להחליט כמה מלל יש להוסיף בכל עמוד ואילו ביטויי מפתח חשוב לשלב בתוכן כדי שמנוע החיפוש "יאהב" את האתר ויעניק לו דירוג גבוה.

בנוסף, איש ה-SEO ינחה את הצוות שבונה את האתר עבורכם ויספק להם הנחיות טכניות הנוגעות למהירות טעינת האתר והעמודים השונים. אחד הפרמטרים שקובעים את דירוג האתר ומיקומו בתוצאות החיפוש הוא מהירות הטעינה, וידוע כי גולשים נוטשים בקלות אתרים הנטענים לאט.

איש ה-SEO יציע הנחיות טכניות חשובות לחברת בניית אתרים כמו בניית מפת אתר הגיונית וברורה, חלוקה מיטבית לעמודים לפי הרלוונטיות הצפויה שלהם, הוא יחליט אילו עמודים לקדם לפני אחרים, יציע הנחיות לתיקון המבנה וקוד האתר כדי להבטיח קידום אורגני יעיל ואופטימלי, יבדוק את כתובות ה-URL, יציע דרכים לכיווץ התמונות מבלי לפגוע באיכותן, ועליו לבדוק האם האתר רספונסיבי ומתאים לעדכון מובייל פירסט מבית גוגל.

חיסכון משמעותי בעלויות ובזמן

ליווי צמוד של מומחה SEO החל משלב האפיון והתכנון הראשוני של האתר חשוב לכל בעלי האתרים, כדאי לבחור איש SEO גם במקרים שמחליטים לשדרג את האתר הקיים או לעבור לאתר חדש. ליווי צמוד של מומחה SEO מבטיח לכם חיסכון משמעותי בעלויות התיקון והכנת האתר לקראת קידום אורגני במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל. כמו כן, הליווי שלו מבטיח לכם אתר איכותי ומתקדם יותר והוא יבצע בקרה על בניית האתר כדי לוודא כי החברה בונה את האתר לפני הנחיותיו.

נשלח ב בלוג
Call Now Button