מדוע כדאי לבחור מומחה נפרד לקידום אורגני וממומן

אני רואה במקרים רבים מודעות דרושים דרכן אנשים מחפשים מקדם אתרים שהוא גם מבין ב seo  וגם באדוורדס. האמת היא שלא בהכרח כל אחד מבין בשני הדברים. מדובר בעבודות מאומצות בני המקרים, אפילו סיזיפיות, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. מומחה קידום אתרים  יכול ללכת לאיבוד בין שני המשימות הללו בעיקר כשיש לו עוד לקוחות. לכן במקרים רבים כדאי להעדיף מומחה נפרד לכל נושא. להלן כמה סיבות.

קל מאוד לנצל אנשים שלא מבינים את נושא הקידום הממומן והאורגני

במקרים רבים אנשים לא מבינים ששלושת הוצאות הראשונות הן ממומנות ועשרת התוצאות האחרות הם אורגניות. ולכן מקדמי אתרים נוכלים יכולים לנצל את המקרה ולתת שירות שהוא חצי עבודה גרועה וחצי רמאות. אז לפני שאתם פונים למומחה seo, כדאי ללמוד קצת את הנושא באופן כללי, ומהן הפעולות הבסיסיות לקידום האתר כדי שאף אחד לא יעבוד עליכם.

מומחה ppc צריך להיות גם קופירייטר

קמפיין שלא נוסח בצורה טובה, לא עלה בשעות יעילות ולא התבסס על מחקר מילות מפתח עלול לעלות לכם ביוקר ולשרוף את כל הכסף. ניסוח המודעות הוא חשוב למשיכת תשומת הלב של הצופה. לכן המומחה לניהול הקמפיין צריך לדעת גם לכתוב או לפחות לעבוד מול קופירייטר שיודע כיצד למשוך את הגולשים עם תוכן.

עבודה קשה

קידום אתרים בנושאים תחרותיים דורשת מאמץ ועבודה קשה. ניהול קמפיין בנוסף על כך עלול לגרום לכאן שהאחד בא על חשבון השני. אם כבר החלטתם שאתם לא רוצים לפצל את השירות העדיפה בית תוכנה או חברת פרסום שמספקת שירות מקצועי ע"י שני מומחים נפרדים בתוכה. אם אתם מעדיפים מקדם אתרים פרילנסר, דרשו לראות תוצאות מוכחות בשטח.

Call Now Button