מדוע לא כדאי לעבוד עם מקדם אתרים לפי הצלחה

לא מעט בעלי עסקים מציעים למקדים עסקה תשלום על בסיס הצלחה. למשל כל מילת מפתח שתגיע לדף הראשון במיקומים 1-5, ייתן עליה תשלום חודשי או יומי. חלק מבעלי עסקים מציעים כמה מאות שח בחודש על כל מילה, אחרים מציעים לשלם על הקידום באופן מלא. עסקה זו משתלמת לבעלי העסק כמובן ופחות למקדמי אתרים, אבל בסופו של דבר היא יכולה להזיק לבעל האתר מאשר להועיל.

קידום אתרים הוא מרטון לא ריצה למרחקים קצרים

הצעה כזאת היא למעשה עלבון לכל מי שרואה את עצמו מומחה קידום אתרים. זה כמו לפנות למאמן אתלטיקה ולומר לו: אני אתחיל לשלם לך רק אם וכאשר אגיע למקומות 1-5 באולימפיאדה.  האם גם אתם מוכנים לעבוד על בסיס הצלחה? אין מאמן אחד בעלם שיסכים לתנאים כאלה, ובכל זאת בעלי עסקים מחפשים חברה או מקדם אתרים שיעבוד בחינם. חשוב להבין שכדי להגיע לדף הראשון צריך להשקיע המון עבודה. החלק הכי יקר בה הוא תוכן איכותי (מחירו יכול להגיע ל 200 למאמר) או תוכן רגיל (שמחירו כמה עשרות שקלים למאמר). עבודת seo היא השקעה שרואים את התוצאה בה בטווח הארוך יחסית ולא בקצר ולכן היא דומה לריצת מרטון יותר מאשר לספרינט.

קידום זול יוביל לתוצאות זולות

 ובכל זאת ישנם מקדמי אתרים שמוכנים לעבוד כך. במצב כזה סביר להניח שלא יכתבו מאמרים בכלל והקידום יהיה שחור כלומר אם קישורים בלבד ובעיקר מאתרים לא ממש טובים. כך אולי אפשר להגיע לתוצאות בפרק זמן קצר יחסית, עולם ברגע שגוגל עולים על הקידום השחור, או שאחד מהאלגוריתמים  מתביית על האתר –  הוא יעוף מהר מהדף הראשון.

לעבוד עם מומחה קידום אתרים אמין

אני לא מטיף את מה שאני בעצמי לא עושה. רוב העבודה שלי, לאחר האופטימיזציה מתבססת על כתיבת מאמרי לאתר ולא רק על החלפת קישורים. כמובן שצריך גם לעקוב ולנתח את האתר אבל עיקר העבודה היא הכתיבה. כאמור שירות SEO  ללא כתיבה  – תוביל אתכם למעלה אבל גם תפיל אתכם מהפסגה די מהר במיוחד לאור העובדה שהנחיות האיכות מצד גוגל רק הולכות והופכות לנוקשות יותר.

Call Now Button