מיהו מומחה קידום אתרים?

זירת הרשת הוירטואלית העולמית ("האינטרנט") הפכה בעשורים האחרונים לדבר שאי אפשר לחיות בלעדיו, בתוך הבית או מחוצה לו. לא משנה אם מדובר בתלמיד שיושב בשיעור באוניברסיטה, אמא שמסיעה את הילדים שלה לבית הספר או מתבגרים שנוסעים לבית הספר באוטובוס.

כולם גולשים באינטרנט בצורה זו או אחרת במהלך שעות היממה. כמעט כל בעל עסק הוא גם בעל אתר אינטרנט פשוט ומתומצת או אפילו משוכלל להפליא ובעל תוכן רב – מה שנכון נכון, אם יש לך עסק ואין לך אתר אינטרנט אז כדאי לך לבנות כזה, אם יש לך אתר אינטרנט והוא לא מקודם – אז כדאי מאד שהוא יהיה מקודם! בשביל להשיג את המירב מהאתר שלך אתה חייב לנסות לקדם אותו כמה שיותר גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש.

מומחה קידום אתרים הוא בעל מקצוע בתחום ההיי טק ("הייטקיסט") שמכיר את כל השיטות ואת הפטנטים של מלאכת הקידום אתרים. לפני 15-20 שנה לא היה קיים מקצוע כזה, אך כיום עוסקים בתחום הזה מעל 5,000 ישראלים. ניתן להגיד שמנועי החיפוש "מדברים בשפה משלהם" ושמקדם אתרים מומחה "יודע לדבר את שפת המנועים" הוא יודע איך לקדם אתר אינטרנט לעמוד הראשון של גוגל גם אם מדובר באתר אינטרנט מיושן בעל קוד ישן ותוכן משעמם כי הוא יודע איך להפוך כל אתר לרלוונטי בעיני מנועי החיפוש.

מה יעשה מומחה קידום אתרים עם האתר שלכם?

1) סידור הקוד באתר כדי שיהיה מודרני, מהיר וקריא לכל מנועי החיפוש
2) יבנה קישורים איכותיים לאתר שלכם
3) יעדכן את התכנים באתר שלכם בצורה שגרתית
4) ידאג לשגר לאתר שלכם איתותים חברתיים מהרשתות החברתיות כגון גוגל פלוס ופייסבוק
5) ידאג לכם לשיתופי פעולה עם אתרים אחרים בנישה שלכם
6) ידאג למקד את קידום האתר לפי מילות חיפוש רלוונטיות ואטרקטיביות
7) ידאג להוציא לפועל אסטרטגיית קידום, שיווק ומיתוג באינטרנט עם ROI סביר
8) ייתן לכם ייעוץ נכון בזמן אמת בכל הנוגע לנוכחות האינטרנטית שלכם
9) יפיץ את הבשורה בנוגע לשירות או למוצר שלכם לכמה שיותר אנשים דרך בלוגים ורשתות חברתיות
10) ישלח לכם דוחות חודשיים כדי להראות שהוא אכן עושה את העבודה שלו!

יש לא מעט מקדמי אתרים (וכמו כן חברות קידום אתרים) חובבנים וחובבניות אשר לוקחים כסף מלקוחות ולא שולחים דוחות וגם לא עושים כלל שום עבודה! דאגו תמיד לקבל דו"ח עבודה חודשי ממקדם האתרים שלכם!

Call Now Button