מפתחים אפליקציה? כדאי שתבנו ותקדמו עבורה אתר

שוק האפליקציות הולך ומתרחב מדי יום וגדל לו ואיתו המון סוגים שונים של אפליקציות והמון שעושות גם את אותו הדבר. אפליקציה אשר יהיה לה אתר אינטרנט למען קידומה יתרום לה רבות בכך שיביא לפרסום רחב יותר שלה, יוכל להסביר לאנשים המבקרים בו בדיוק איך היא עובדת ומה היא עושה ובנוסף את האתר תוכלו לפרסם בקלילות בפייסבוק או במייל מכיוון שאנשים מעדיפים יותר וגם יותר קל להם ללחוץ על לינק ולהיכנס לאתר וככל שהאתר יהיה מושקע ויסביר טוב אז הוא יגרום להם להוריד את האפליקציה ולכן כדאי למצוא מקדם אתרים פרילנסר או חברת קידום אתרים בגוגל. בנוסף גם באתר או בקבוצת הפייסבוק יוכלו להתעדכן אחר שינויים עתידיים או בכלל להציע רעיונות להמשך התפתחות האפליקציה שלכם.

 

יתרונות של קבוצת פייסבוק לקידום אפליקציה

מפתחים אפליקציה? רוצים שהיא תגיע לכמויות חשיפה בלתי רגילות? בטוחים שהיא הכי טובה בתחום והכי חדשנית? הרדי כדאי לכם לפתוח עבורה קבוצת פייסבוק. באמצעות קבוצה זו אפשר תוך זמן קצר מאוד להגיע למספר רב של משתמשים ובמידה והם מרוצים ומעלים חוות דעעת או מפיצים הלאה את העמוד הוא מגיע לעוד רמות חשיפה גדולות ומירובות. עמוד כזה בפייסבוק יכול להזניק אתכם קדימה, ולהגדיל את כמות הלקוחות שלכם במאות אחוזים ולהביא להצלחתכם. חשוב שהקבוצה תהיה עם מספיק מידע ותמונות, עיצוב יפה ומתן עזרה ותשובה לכל בעיה או שאלה שתעלה מולכם דרכה.

 

פיתוח אפליקציות בניית אתר

פיתוח אפליקציות בניית אתר

מה עדיף? אפליקציה או אתר סלולרי מותאם?

אם אתם עסק בוודאי עלו לכם תהיות ומחשבות מה עדיף? ובכן זה תלוי בכם, משום שאתר סלולרי מותאם עולה הרבה פחות וזמן העבודה עליו נמוך בהרבה משל פיתוח אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון אבל אסור לשכוח שעדיין צריך להתאים את האתר טוב ולא מספיק כפתורים בגודל נורמלי, אלא לדוגמא: לחיצה על מספר טלפון ישר יכניס לחייגן וייתן אופציה לחיוג או לחיצה על הכתובת יכניס אתכם לwaze ותתחילו לנווט אל העסק אז חשוב לזכור שיש לעשות תאימות לכל אופציה באתר כדי שיהיה קל וזמין לשימוש, מנגד, אפליקציה כרוכה בזמן רב יותר ועלויות יותר גבוהות אך כל מה שעשוים בה תמון בהרבה יותר אופציות, אפשר לעשות בה הכל ללא הגבלה, לגרום לה להיות כמה שיותר נוחה עבור המתשמש וזה יגרום לו להמשיך להשתמש בה ולהיות מרוצה, לכן מומלץ אפליקציה, כך היא יותר זמינה עבור המשתמש ולמרות העבודה היותר ארוכה היא משתלמת, האפשרויות פיתוח מסביבה עצומות לעומת הפיכת האתר לאפליקציה.

 

עיצוב ואיכות ללא פשרות זו צריכה להיות הבחירה שלכם

רבות האפליקציות שקיימות בשוק וכך רבות האפשרויות ולכן אם האפליקציה שלכם לא תהיה מספיק מרשימה נוחה ומיוחדת פשוט יעברו הלאה לאופציה הבאה, על מנת שלא ידלגו עליכם ואתם תהיו הבחירה הראשונה והאחרונה של הלקוח חובה לבחור באנשים בעלי הרזומה המקצועיים ביותר שיפתחו אתכם את האפליקציה הכי שימושית ונוחה בעלת האפשרויות הרבות ביותר אשר יגרמו למי שמוריד אותה להתרשם ולהעריך ולהשתמש בה כמובן ואפילו לפרסם הלאה

Call Now Button