מקדם אתרים בגוגל

 

בפני בעלי עסקים המעוניינים לקדם את האתר שלהם עומדות 3 אפשרויות:

  1. לעבוד עם מקדם אתרים בגוגל

כלומר עם פרילנסר. הוא יכול להעסיק כמה פרילנסרים תחתיו שמספקים לו עבודה כמו כתיבת תוכן או בניית קישורים.

 

  1. לעבוד עם חברת קידום אתרים

בישראל ישנם חברות קטנות המעסיקות מספר עובדים בודדים בתחום וחברות גדולות יותר אשר מעסיקות עשרות עובדים.

 

  1. ללמוד את התחום ולפעול בשיטת עשה זאת בעצמך

ניתן לקחת שיעורים פרטיים אצל מקדם אתרים או לקחת קורס שנמשך כמה חודשים באחת מחברות המספקות שירות זה.

 

מקדם אתרים בגוגל

מקדם אתרים בגוגל

מדוע כדאי לעבוד עם מומחה קידום אתרים

  • יחס אישי – יש סיכוי גדול יותר שתקבלו יחס אישי וליווי צמוד כאשר מדובר בפרילנסר או חברת קידום קטנה.

 

  • זמינות – מקדם אתרים בגוגל יהיה זמין הרבה יותר לשיחות הטלפון שלכם והמיילים שלכם מכיוון שהוא לא צריך לנהל עשרות לקוחות. מקדמי אתרים עובדים עם כמות הרבה יותר קטנה מאשר חברות קידום אתרים.

 

  • מחירים נוחים יותר – מקדם אתרים בגוגל יכול להציע להם עבודה בתקציב נמוך יותר שיתאים למצבם. וגם אם הוא מציע את אותו התקציב כמו חברות קידום אתרים – במקרים רבים הוא יכול לספק יותר מילות מפתח לקידום ולכן זה משתלם יותר. כך, בכל אופן, אני פועל.

אם איזה סוגי לקוחות עובדים בעיקר הפרילנסרים?

בעלי מקצוע –  מנעולנים, שרברבים, טכנאי מזגנים וכל מי שיש שנחשב לבעל מקצוע. בעיקר לאלה שנמצאים בתחילת דרכם או שלא מזמן בנו אתר חדש.

בעלי עסקים קטנים –  סוכני נדל"ן, בעלי חנויות אינטרנטיות עם מחזור כספים ביינוני, בעלי עסקים עם תקציב נמוך עד ביינוני לפרסום.

דעו מה אתם מקבלים

מקדם אחד יכול להציע 500 ₪ בעבור העבודה שלו, השני יכול להציא 1500 וכשלישי 3000. איך תדעו מי ייתן לכם תוצאות טובות יותר? פשוט תבררו מה אתם מקבלים בתמורה. אלה הדברים שכדאי לדעת.

  1. איכות הקישורים – מאיזה סוגי אתרים הוא מביא את הקישורים. רצוי להעדיף מקדם שמתחייב להביא קישורים מאתרים בתחום שלכם, קרובים אליו. אתרי לקוחות פעילים ולרלוונטים ולא רק אתרים ובלוגים שהוקדמו ע"י חברות קידום אתרים על מנת לשמש כתשתית קידומית.
  2. תוכן – כמה תכנים הוא מחויב לספק והאם הם חלק מהצעת המחיר שלו. רצוי שיעלו שני מאמרים בשבוע באתר שלכם. כמו כן, יש צורך בתוכן כדי להחליף קישורים.
  3. ניתוח והגשת דוחות – מקדם אתרים בגוגל צריך להגיע להסכמה מול הלקוח שלו. לכל לקוח יש זכות לדרוש דו"ח מיקומים ועבודה בסוף כל חודש.
Call Now Button