מקדם אתרים מקצועי

לא מעט בעלי אתרים מתקשים למצוא מקדם אתרים מקצועי שיתאים לציפיות שלהם. לפעמים הם מחפשים במשך חודשים או אפילו מעל לשנה עד שהם מוצאים אחד שניתן לבטוח בו ב 100%. אחת הסיבות המרכזיות היא פשוט אי אמון שנגרם כתוצאה מניסיון רע עם מקדמי אתרים פרילנסרים או חברות.

באופן אישי: אני מודע לכך היטב כי שכאשר אני מגיע לפגישות על בעלי עסקים המעוניינים בקידום אורגני, אני מוצא את עצמי נאלץ להוכיח ב 10 הדקות הראשונות שאני לא רמאי. אני לא ממש נהנה מזה. נכון, התחום עמוס בלא מעט שרלטנים או חברות שמבטיחות תוצאות אבל לא כול אנשי המכירות של אותן החברות טורחים לומר ללקוח שזה לוקח זמן.

אז איך בוחרים מומחה קידום אתרים? להלן 2 קריטריונים חשובים:

עבודה בשקיפות מלאה

"אז מה עשית בשבילי החודש?" לקוח עלול לשאול. ואז, מקדמי אתרים לא ממש אמיני מגמגמים משהו או שולחים איזה דו"ח עבודה חלקי. תאמו אם המקדם שלכם מה בדיוק אתם רוצים לראות בדו"ח. מקדמים שהלקוחות שלהם לא טורחים לבדוק את הדו"ח לא יבזבזו זמן להכין אותו סתם כך. לכן חשוב לתאם זאת מראש. אני למשל פועל בשקיפות מלאה לפי תאום אם הלקוח. אם הלקוח מעוניין לראות את כל הקישורים שבניתי לאתר שלו באותו החודש –  אני אעדכן את זה בדו"ח. אם הוא רוצה לדעת כל פעולה שביצעתי באתר שלו במהלך החודש-  גם את זה הוא יראה. אם אני שולח לו דו"ח והוא לא טורח לבדוק אותו –  אין טעם שאמשיך להכין אותו בסוף כל חודש. תתפלאו לדעת שיש בעלי אתרים שלא מעניין אותם בכלל לדעת מה קורה ואיך העבודה נעשית כל עוד יש תוצאות בפועל.

מקדם אתרים מקצועי יודע לתאם ציפיות עם הלקוח

"למה אני לא בדף הראשון" לקוח עלול לשאול אחרי כמה שבועות או חודשים. כדי לגרום ללקוח לחתום כמה שיותר על החוזה, לא כל מומחה קידום אתרים יטרח לומר לו שזה לוקח זמן. יש כאלה שיתחייבו לדף ראשון בפרק זמן מהיר. יש כאלה שיתחייבו אפילו למקום ראשון. האם זה אומר שאפשר לבטוח בהם ב 100%? ממש לא. להבטחה הזאת עלול שלא להיות כיסוי. גוגל הוא לא של אף אחד ולא ניתן להבטיח מתי האתר יגיע לדף הראשון ובטח שלא ניתן להבטיח מתי האתר יגיע למקום הראשון.

חשוב להבין:  דמיינו את המקרה הבא: 100 עורכי דין לוקחים כל אחד מומחה. כל אחד מהם מבטיח דף ראשון. בדף ראשון יש 10 מקומות. לכן אי אפשר להבטיח שום דבר.  ומי שלא מבטיח –  אין זה אומר שהוא גרוע או שהוא לא מאמין בעצמו. זה אומן שהוא אמין.

למידע נוסף – צרו איתי קשר בדרך הנוחה לכם ביותר.

Call Now Button