איך לבחור מקצוענים לבניית אתר, קידומו וניהולו

כדי לתחזק אתר אינטרנט במקרים רבים אנשים צריכים מומחה לכל נושא.

1. מומחה קידום אתרים בגוגל

2. מעצב.

3. בונה אתרים.

4. מנהל אתר.

 

לבעלי עסקים רבים מדובר בכאב ראש אחד גדול. במקרים רבים הם  פונים למומחה אחד בתקווה שהוא יטפל בכל העניינים, במקרה אחר הם מבקשים מאחר המומחים שיעזור להם למצוא את שאר האנשים. נדיר מאוד למצוא כיום מומחה שיכול גם לבנות אתר ברמה גבוהה, גם לעצב אותו וגם לקדם. להלן כמה טיפים לביצוע בחירות נכונות.

מומחה קידום אתרים בגוגל

כאן ההתלבטות היא עוד יותר גדולה.  אנשים תוהים האם לבחור חברה גדולה בתחום או לחפש פרילנסר. אם מדובר באתר גדול ומורכב שצריך שעות עבודה מרובות, בתחומים רבים ובתחומים מאוד תחרותיים, מומלץ לבחור בחברה ולא במקדם אתרים פרילנסר. כך צוות עובדים יוכל לטפל באתר ולא רק מומחה אחד. במידה ומדובר באתר רגיל, קטן ופשוט –  גם פרילנסר יכול לעשות את העבודה בצורה טובה. בקשו ממנו דוגמאות לקידומים אחרים שלו שהצליח ואל תהססו לדבר עם הלקוחות שלו על מנת לקבל המלצות.

בונה אתרים

בעלי עסקים רבים מעדיפים לבנות אתר בוורדפרס מכיוןן שהוא יעיל לקידום וקל לניהול. אפשר לבנות אתר פשט בפלטפורמה זו כמו גם מורכב. רצוי לבחור חברה המתמחה בבניית אתרים בתחום שלכם. ישנם חברות המומחות לאינדקסים למשל. הם מבינים את התחום ויכולים לבנות אתר יעיל למשתמש. אם בונה אתרים מציע לכם אתר בפלאש – קחו בחשבון שפלאש לא נסרק בגוגל ולכן לא ניתן לקדם אותו. עוד אופציה היא לבנות אתר לבד ב Wix  אולם מדובר בפלטפורמה לא הכי אידאלית לקידום .

מעצב גרפי

במקרים רבים גרפיקה יכולה להשפיע על הקידום. אתר מפואר מידי עלול להבריח לקוחות. אתר פשוט מידי עלול לא לעניין אותם בכלל. לכן כדאי לערב מומחה קידום אתרים בגוגל כאשר אתם חושבים על גרפיקה. בחירת בגרפיקה נכונה חשובה מאוד לאופטימיזציה של האתר.

מנהל האתר

במידה ומדובר באתר מורכב אשר דורש עדכונים יומיומיים רבים והוא בעל מערכת ניהול לא פשוטה להבנה, רצוי לבחור מנהל אתר שיתחזק אותו בריטיינר חודשי. זה יכול להיות, ואפילו רצוי, בונה האתר. במקרים מקדמי אתרים עוסקים בניהולו במיוחד כשמדובר באתרים פשוטים על מערכת וורדפרס.

Call Now Button