ניהול מוניטין באינטרנט

לפעמים הגעה לדף הראשון יכולה להסב יותר נזק מאשר תועלת. מדוע? תוצאה אחת שלילית יכולה להרוס את מוניטין העסק. למשל אם לקוח לא מרוצה כתב ביקורת על העסק שלכם והיא הגיעה לדף הראשון, או כל אזכור שלילי ברשת הגיע לשם, אתם בבעיה. לשם כך נוצר שירות קידום אתרים הנקרא ניהול מוניטין באינטרנט.

רוצים לנקות את הדף הראשון מתוצאות שליליות על שימכם או שם העסק שלכם?  אני כאן בשבילכם. השאירו פניה מפורטת דרך טופס צור הקשר ואתחיל לטהר את שימכם באינטרנט.

מה זה ניהול מוניטין?

כדי לשמור על שמכם הטוב באינטרנט, תהליך זה כולל העלמת תוצאות שליליות מהדף הראשון, כמו גם מהדפים שבאים אחריו בגוגל. לא כל מומחה קידום אתרים מספקים שירות זה, אולם ישנם מקדמים שזוהי המומחיות שלהם. כאן תמצאו פירוט מלא של עבודת ניהול המוניטין ברשת.

ישנם 2 דרכים להעלמת התוצאות השליליות:

1. ביצוע קידום שחור (הפניית קישורים מאסיבית לאתר בתקווה שגוגל יעלים את התוצאה לאחר מתן עונש).

2. יצירת וקידום גורמים קיימים לדף הראשון על חשבון הגורמים השליליים.

שלבי עבודה

1. הדבר הראשן אשר עושים אותו תוך כדי קידום אתרים מסוג זה הוא למפות את התוצאות. יש לבצע חיפוש בכל מילות המפתח המקודמות אשר מובילות לתוצאות שליליות.

איך מזהים תוצאה שלילית?

קודם בודקים איך זה נראה בגוגל –  במקרים רבים כבר בכותרות בגוגל אפשר לראות את האזכורים השליליים היוצרים נזק תדיתי אשר דורש הזמנת שירות ניהול מוניטין באינטרנט. בנוסף חשוב לבדוק גם את התוכן המופיע לאחר הכניסה לאתרים הללו:

  • בדיקת טוקבקים
  • ראיונות שמזיקים ללקוח יותר מאשר מועילים לו.
  • ביקורות לא טובות.
  • תלונות על העסק בפורומים

2. לאחר המיפוי יוצרים סדר עדיפויות –  בודקים מהן הכתבות המזיקות ביותר ביחס למילות המפתח הרצויות ואז מתחילים לטפל קודם כל במילים הללו.

קידום שחור או לבן?

קידום אתרים לבן היא הדרך הטובה ביותר להשיג את התוצאה הרצויה. יש לעשות זאת ע"י  יצירת תוצאות גורמים חדשים וחיזוק התוצאות החיוביות על פני שליליות. כלומר לשכוח מהקידום השחור וללכת על קידום לבן. באופן זה תהיה לכם יותר שליטה. קידום שחור יכול  לחזק את האזכורים השליליים ורק לאחר מכן להוביל לעונש וגם זה לא ממש עניין וודאי. מה גם  שבעל האתר עם התוצאה השלילית תמיד יכול להגיש דרך כלי מנהל האתרים לגוגל אשר כוללת התעלמות מקישורים מזיקים וכך ניהול מוניטין באינטרנט הופך לחסר תועלת.

Call Now Button