ניהול מוניטין ברשת

אחת העבודות היותר מאתגרות ומעניינות בתחום ה seo היא ניהול מוניטין ברשת. אם גיליתם תוצאות שליליות על שם העסק או השם שלכם בדף הראשון בגוגל ואתם מעוניינים להסיר אותן משם, במקרים רבים לא יתאפשר לכם לעשות זאת ע"י פנייה למי שכתב אותן. במיוחד לא כשמדובר במתחרה שהמציא עליכם שקרים או לקוח לא מרוצה. ברוב המקרים יש לפנות למומחה קידום אתרים אורגני ולבקש ממנו לדחוק אותן מהדף הראשון ע"י כך שהוא יקדם מקורות אחרים.

להזמנת שירות ניהול מוניטין באינטרנט אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ניהול מוניטין באינטרנט

מה כולל השירות

 1. חקר מילות מפתח – בדיקות כל המילים שעליהן מופיעות תוצאות שליליות בדף הראשון.

2. מיפוי וניתור מידע – הכנת קובץ אקסל מסודר עם כל התכנים השליליים בדף הראשון.
בקובץ יופיע פירוט של כותרת האזכורים, מי כתב אותו, מאיזה תאריך הם התפרסמו (במידה ויש תאריך) מאיזה מקור הפרסום השלילי ובאיזה מקום הוא מדורג בגוגל.

3. הקמת תשתיות לקידום – כדי לדחוק את התוצאות השליליות יש להקים אתרים או בלוגים נוספים במטרה לקדם אותם ולדחוק את התוצאות השליליות. רצוי שזה יכלול גם את קידום אתר הלקוח.
4. תוכן – רכישת תוכן לקידום אותם אתרים. ניהול מוניטין ברשת נעשה בעיקר דרך קידום עם תוכן במקורות שונים.

5. בניית קישורים –  מאתרים שונים על מנת לקדם את האתרים שנבנו על שם הלקוח או העסק שלו.
6. יצירת אזכורים ברשת – במקורות שונים כמו למשל פתיחת כרטיסי עסק באינדקסים שונים.
7. יח"צ – פנייה לאתרי חדשות לפרסום ידיעות וכתבות על בעל העסק.
8. פתיחת דפים ברשתות חברתיות – גוגל+ פייסבוק וטוויטר.
9. ערוץ יוטיוב –  ניהול הערוץ וקידמום הסרטונים בו.

10. הפקת דוחות עבודה חודשיים  –  פירוט של כל מה שנעשה באותו חודש לטובת ניהול מוניטין ברשת.

שאלות נפוצות על ניהול מוניטין באינטרנט:

 

  • כמה זמן ייקח עד שיוסרו כל התוצאות השליליות? תלוי כמה תוצאות כאלה יש בדף הראשון ומאיזה אתרים הם. קשה הרבה יותר לדחוק  כלפי מטה תוצאות מכלי תקשורת גדולים. בחלק מהמקרים מדובר בעבודה של כמה חודשים במקרים אחרים לוקח הרבה יותר זמן. כמו כן, יש לקחת בחשבון שעלולות להופיע תוצאות שליליות חדשות.
  • ניהול מוניטין ברשת

    ניהול מוניטין ברשת

  • האם יש התחייבות? ההתחייבות היא לעבודה בשקיפות מלאה. לא ניתן להתחייב מכיוון שגוגל לא נמצא בבעלות של אף מומחה קידום אתרים אורגני. כמו כן, אני לא מבקש מאף לקוח להתחייב לפרק זמן מוגבל מלבד לסיים חודש קידום מלא.
  • כמה עולה ניהול מוניטין באינטרנט? –  המחיר נקבע לפי כמות התוצאות השליליות, האם יש צורך להסיר תוצאות רק מהדף הראשון או גם מהדף השני והשלישי, האם יש צורך בשירות יח"צ ועוד. בכל אופן מדובר בעבודה שעלותה היא כמה אלפי ₪ בחודש.

 

ניתן לבחור בין 2 חבילות ניהול מוניטין ברשת. לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף –  אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פנייה מפורטת באתר.

 

    שם*

    דואר אלקטרוני*

    מספר טלפון*

    במה אוכל לעזור לכם?

    Call Now Button