עוד שיטות להגדלת אחוז החשיפה בפייסבוק

במקרים רבים, חברות קידום אתרים בגוגל מספקות גם שירותי קידום ממומן בפייסבוק. בשנה האחרונה, אולם לא לכל לקוח יש את התקציב לכך. במאמר הקודם, הצגתי שתי שיטות להגדלת אחוז החשיפה בפייסבוק באופן אורגני. כמובן שיש יותר מ 3-2 שיטות . קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להגדיל את החשיפה מבלי ללא קמפיין ממומן.

  • מלל מפורט – שיתפתם תמונה? או סרטון –  אל תשכחו להוסיף לה מלל, אחרת הגולשים יישארו אדישים אליה ולא יתנו לכם לייק או יגיבו –  מה שיגרום לחברים שלהם להיחשף לפוסט.
  • טיזינג – כל מיני אתרים חדשות ותרבות בארץ, הופכים את הפוסטים לטיזרים. הם חושפים מידע מועט כך שכדי לדעת על מה מדובר יש צורך להיכנס לכתבה. חלק מהאנשים לוחצים לייק על הכתבה במידה והם אהבו אותה וכך, גם במקרה הזה, הפוסט מקבל חשיפה גדולה יותר.
  • תייגו את החברים שלכם –  כאשר החברים שלכם. כן, כולל מעט ספאם ויכול לעורר תגובות לא תגובות מצד אנשים שלא אוהבים שמתייגים אותם, אבל זאת דרך נהדרת להגדיל את החשיפה.
  • הפעלת הגולשים –  כדי לעורר תגובות, צריך להפעיל את הגולשים ואין דבר טוב יותר מאשר לפרסם מבצע שמי שמשתתף ומגיב בו זוכה בפרס כלשהו. גם חידות הם דרך טובה להשיג את המטרה.

 

ניהול מקצועי של דף פייסבוק

לא כל מומחה קידום אתרים בגוגל הוא גם מומחה פייסבוק. גם אם יש לכם מנהל דף שאינו מנהל קמפיינים ממומנים, רצוי לתת את העבודה למומחה בנושא –  אחרת לא תצליחו להפיק תועלת מכך.

Call Now Button