עיצוב ומיתוג אתר לעסק

כשהאינטרנט הפך לכלי כל כך מרכזי בחיי כולנו, ברור מאליו שבתי עסק צריכים לוודא שגם הם נמצאים שם. לא משנה באיזה תחום מדובר, בתי עסק צריכים לוודא כי יש להם נראות טובה ומוצלחת באינטרנט. בתור התחלה, כאשר לקוח מחפש את התחום בו העסק מציע שירות, כדאי מאוד שיוכל לאתר את בית העסק במנוע החיפוש , לכן קידום אורגני הוא כל-כך חשוב. אך לא מספיק רק להיות קיים באינטרנט, חשוב גם לוודא שנראות העסק יוצרת רושם חיובי. אתר מיושן עם דפים שאינם מעודכנים ולוגו באיכות ירודה, יכולים להותיר רושם גרוע על לקוח פוטנציאלי שנכנס לאתר וכתוצאה מכך העסק עלול לאבד לקוח שיכול היה לתת לו עבודה. אתר האינטרנט צריך להיות מעוצב בקפידה, ידידותי ללקוח ובעל מאפיינים קריאטיביים שיזכירו ללקוח באיזה אתר הוא נמצא.

איך בונים אתר אינטרנט יעיל לבית העסק?

בית עסק שהחליט לבנות לעצמו אתר אינטרנט חדש, כדאי שיפנה אל אנשי מקצוע המתמחים בכך. אין להקל ראש בחשיבותו של האתר, שכן זוהי פלטפורמה טובה מאוד להציג עצמך ללקוחות והזדמנות למשוך את תשומת ליבם ולקבל מהם עבודה. עקב חשיבותו, רצוי שאת האתר יעצבו מעצבים מקצועיים ומיומנים, שיוכלו להבטיח את טיב העבודה ולספק אתר שיעניק לבית העסק ייצוג נאמן וראוי.

סטודיו אנזלביץ המציע עיצוב רב תחומי, מעניק מספר עצות לבעלי עסק שרוצים לבצע מיתוג. בסטודיו מאמינים בחשיבות הרבה של הבנת בית העסק על בוריו. טרם תחילת העבודה שמים דגש על היכרות עם מטרותיו של בית העסק, קהל היעד שלו, ערכיו העסקיים וראייתו הכוללת. מידע זה מסייע להבין טוב יותר את בית העסק ובהתאם לכך, להעניק לו מיתוג מתאים. הפרטים השונים אודות בית העסק נלקחים בחשבון כאשר חושבים על הקו העיצובי, פונט ללוגו, בחירת צבעים, כיתוב או ויז'ואל. התאמת הפרטים השונים מסייעת להעניק לבית העסק לוגו מודרני ויצירתי וקו עיצובי הולם.

לא רק אתר אינטרנט

על אף חשיבותו המרובה של אתר האינטרנט, חשוב להזכיר גם כמה חשוב לעמוד באותו קו שיווקי גם בערוצים שיווקיים אחרים ולהציג את אותו המסר אל מול הלקוחות. בית עסק שביצע תהליך מיתוג לפיו עוצב הלוגו שלו ואתר האינטרנט שלו, יכול לבצע גם עיצוב מוצר של מגוון חומרים שיווקיים אחרים המחולקים מטעמו. מוצרי קידום מכירות, מצגות עסקיות או כל פרט אחר יכללו את לוגו העסק החדש וכן יעוצבו בהתאם לאותו קו עיצובי. בדרך זו ניתן לוודא כי לא משנה איפה ייפגש הלקוח עם בית העסק, תמיד ניתן יהיה לדעת כי קיבל את אותו המסר בנוגע לבית העסק ופגש באותם מאפיינים חשובים שנבחרו להדגשה.

ביצוע תהליך המיתוג כולו תחת קורת גג אחת, מסייע לוודא כי כל היוצא תחת ידי המעצבים הינו בעל אותה שפה עיצובית. הדבר יעיל יותר גם לבית העסק שאינו נדרש לנוע ממעצב אחד למשנהו לשם עיצוב מרכיבים שונים בעבודת העסק וכן יכול לוודא שכל הפרטים השונים אכן זהים בשפתם, שכן יצאו תחת אותה חברת מיתוג.

איך אדע שבחרתי את חברת העיצוב הנכונה?

בין אם תבחר אחת ממבחר חברות מיתוג או מעצב גרפי שיבצעו את עבודת המיתוג עבורך, חשוב לבדוק את מיומנות אנשי המקצוע בביצוע עבודות עיצוב גרפי דומות. ניתן לבחון עבודות עבר כדי להתרשם מכישוריו של המעצב ומרעיונותיו. כמו כן חשוב שתמצאו חברה או מעצב הקשובים לצרכיכם ומאמינים כי עיצוב לוגו אינו רק סמליל מושך, אלא סמל ויז'ואלי המקרין על החברה ומטרותיה. חברה המעניקה לכם הקשבה מלאה ושוקלת את מטרותיכם העסקיות בתהליך העיצוב, כמו גם יופי ומקוריות ברמה הגרפית, תוכל לספק לכם תוצאה רלוונטית יותר לצרכיכם.

זכרו כי עיצוב ומיתוג החברה אינם נעשים מדי יום ולכן כדאי להשקיע באיתור בעל המקצוע המתאים שיוכל לספק לכם תוצאה שתעניק לבית העסק רושם ראשוני ראוי אל מול קהל היעד הפוטנציאלי. האופן בו ימותג בית העסק יוכל לסייע לכם להדגיש את נקודות החוזקה שלכם אל מול לקוחותיכם ולהותיר עליהם רושם ראשוני חיובי.

לבסוף, אם ביצעתם תהליך מיתוג כולל לבית העסק וכן בניתם לו אתר אינטרנט, אל תשכחו לעדכן את האתר ולוודא כי הוא מציג מידע מהימן לקוראיו.

Call Now Button