על חשיבות המיתוג

בעולם העסקי של היום, כאשר עסקים רבים מתחרים על תשומת לב הגולש – עסקים שרוצים להצליח מוכרחים להעמיד בבסיס העסק או המוצר מיתוג מנצח אשר יבדל אותם מהמתחרים.

המיתוג החזותיהוא אחד מהגורמים המשפיעים בתהליך ההחלטה עם איזו חברה לעבודאו באיזה מוצר לבחור.תדמית עסקית טובה מקצרת הדרך להצלחה.אמינות, עוצמה וביטחון הם בד"כ האיכויות שנרצה שהמיתוג שלנו ישדר.

חשוב לזכור כיניתן ואף רצוי להתחיל עם עיצוב תדמית בסיסית הכוללת: עיצוב לוגו, סלוגן, ניירת משרדית וכרטיסי ביקור.מכאן ועל בסיס זה ניתן להתקדם בבטחה ובקצב הנכון לתקציב של כל עסק.אכן, מיתוג עסקי מקצועי אינו מחייב תקציב עתק של משרדי פרסום גדולים.

עיצוב תדמית או מיתוג עסקי מקצועי מאפשר החדרת זהות החברה לתודעת הצרכן ומקל על תהליך השיווק והמכירה.לא ניתן להפריז בחשיבות השימוש בשפה עיצובית אחידה בכל החומרים השיווקיים של החברה: לוגו, ניירת משרדית, כרטיסי ביקור, ברושורים, קטלוגים, עיצוב אתרי אינטרנט או מצגות, מיתוג רכבים, עיצוב מודעות ועוד.
שמירה על זהות תאגידית על-ידי עיצוב גרפי של מוצרים אלה יגרום לנו לשייכו לחברה ידועה, גם אם היא עדיין לא כזו.

מיתוג, חשיבות ויתרונות:

  • עיצוב תדמית מקצועית מאפשרת החדרת החברה לתודעת הצרכן.
  • הקפדה על קו עיצובי אחיד מחזקת את המותג ומעבירה ללקוחות מסר של חברה ותיקה ואמינה.
  • תדמית עסקית יחד עם מיתוג נכון יוצרים תקשורת ואמון עם הלקוחות.
  • תהליך מיתוג מקצועי מושתת על היכולת לעורר את הצרכנים לרצות את המותג שלכם, בזכות התועלת שהואעשוי לספק להם.אנו מתמחים ב: מיתוג, בניית שפה עיצובית ושמירה עליה (זהות תאגידית, ספר מותג וכיוצא בזה)ובעיצוב כל מערכת הפריטים אשר ישמשו אתכם היטב במהלכים השיווקיים.
  • בניית תדמית עסקית ומיתוג איכותיים מעניקים בטחון לספקים, שותפים עסקיים ובנקים.
  • כדי להישאר בתודעת הצרכנים לאורך זמן וליצור תדמית עסקית אפקטיבית.
  • תהליך מיתוג מלמד אותך ואת אנשי המכירות שלך כל מה שצריך לדעת על העסק שלך וממקד אתכם מבחינה שיווקית.
  • עיצוב תדמית אמינה ויצירתית תיצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר על הלקוח ותקל על תהליך השיווק והמכירה.
  • עיצוב תדמית עסקית או מיתוג עסקי יש לבצע בהתאם לסוגי השירותים או המוצרים שהעסק משווקבהתאם לקהל היעד שלו ולערוצי תקשורת אליהם הוא פונה.

אסטרטגיית מיתוג נכונה פונה אל הצרכן בשני רבדים שונים:

ברובד הראשון אנו פונים ישירות אל הדמיון של הצרכן ומעוררים אותו להתעניין.ברובד השני אנו פונים אל החשיבה של הצרכן ומעוררים אותו לדמיין ואז לפתח רגשות חיוביים.תהליך מיתוג מחדש או מיתוג מותג חדש לחלוטין מומלץ לבצע בסטודיו לעיצוב גרפי שינהל וילווה את המותג לכל אורך הדרך.

תהליך מיתוג מקצועי מבוסס על מספר שלבים: בשלב ראשון עליך כלקוח להציג לסטודיו שאיתו אתה עובד את מכלול הנתונים הקיים בארגון אודות המוצר, קהל המטרה, תכנוןהיעדים, ניתוח פעילות מתחרים ותוכנית שיווקית שהגדרתם.הסיבה להתעמקות בנתונים היא בכדי ליצור תהליך הרמוני המשלב את תהליך המיתוג יחד עם בנייה נכונה של אסטרטגיה שיווקית.

המאמר באדיבות סטודיו“אילה עיצובים" המציע שירותי עיצוב גרפי ומיתוג עסקי הכוללים:
עיצוב לוגו, עיצוב רול-אפ, דפי נחיתה, מיתוג עסקי, עיצוב פליירים, באנרים, עיצוב לפייסבוק, בניית אתרי אינטרנט, עיצוב כרטיסי ביקור – ועוד. לפרטים בקרו באתר: https://ayaladesign.co.il/

נשלח ב בלוג
Call Now Button