על מה לא כדאי לחסוך


פרסום ברשת הוא כיום חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל עסק, וגורלם של עסקים יכול להיקבע על ידי מסע שיווק מוצלח, או גרוע. בעלי עסקים קטנים, שאין ברשותם תקציבי פרסום גדולים, נאלצים לבחור ולברור בקפידה את אסטרטגיות השיווק שלהם, בכדי לייצר צמיחה ושגשוג מחד, ולהימנע מהשקעות גדולות מדי מאידך. מהם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם כאשר בונים את אסטרטגיית השיווק לעסק שלכם.

תקציב ייעודי

עלותו של מסע פרסום תלויה בגורמים רבים, ובהנחה שככל בעלי עסק קטן, משאביכם הכספיים אינם בלתי נדלים, עליכם להישמר מהיגררות להוצאות שהן מעל ליכולות התקציביות שלכם. מצד שני, ללא השקעה כספית לא תראו תוצאות. אם אתם רוצים להבטיח תוצאות מהירות ומיטביות, הגדירו מראש תקציב לשיווק אורגני וכן לקידום ממומן.

הכה את המומחה

אין מה לעשות, שיווק רשתי הוא מלאכה למקצוענים, אין לכם זמן להמציא את הגלגל, ויש די והותר מומחי שיווק רשתי שישמחו לרתום את ידיעותיהם וכישוריהם לשירותכם. אם אינכם בעלי ניסיון וידע בתחום השיווק והקידום ברשת, אל תתפתו לנסות לנהל את מסע השיווק של העסק שלכם בכוחות עצמכם, ופנו למומחים בתחום. אנשי מקצוע מעולים אמנם עולים כסף, אך כאשר מסע השיווק שלך מנוהל על ידי מקצוענים בעלי ידע וניסיון, ההשקעה משתלמת.

אתר מקצועי

אל תוותרו על השקעה באתר איכותי, זה המפתח לנוכחות משמעותית ואפקטיבית ברשת. בכדי שהאתר שלכם יעשה עבורכם את העבודה הוא צריך:
• גרפיקה איכותית – האתר שלכם חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות הגרפיקה,כולל לוגו, שפת עיצוב אחידה ומובחנת, בחירת צבעים נכונה, וכן הלאה.
• רספונסיביות– האתר של העסק שלכם צריך להיות זמין ונגיש לכל גולש מכל מכשיר, לשם כך עליו להיות רספונסיבי– להתאים את התצוגה למכשיר הגלישה.
• טעינה מהירה – זמן הוא כסף, ולקוח פוטנציאלי שמתעניין במוצר שלכם לא יחכה יותר מדי לאתר שיטען. אתם רוצים שהאתר שלכם יעלה מהר, כך שלקוחות פוטנציאליים לא יעזבו אותו לטובת אתרים מתחרים שעולים מהר יותר.
• ניווט קל – הניווט וההתמצאות באתר צריכים להיות קלים וברורים, כך שלקוח פוטנציאלי ימצא את מבוקשו בקלות ובמהירות.
• תוכן – כדי לייצר קהל לקוחות קבוע, אתם צריכים תוכן איכותי, ייחודי, ובעל ערך לגולש, שיתעדכן מדי שבוע.

רשתות חברתיות

שיווק ברשת לא יכול להיות שלם ללא פעילות ונוכחות ברשתות חברתיות. פעילות ברשתות חברתיות מאפשרת לכם לייצר קשר אינטראקטיבי קבוע עם קהל לקוחות גדול, ולפרסם מוצרים, מבצעים ושירותים בתפוצה גבוהה ומהירה. אינטראקציה עם הלקוחות משאירה אותם איתכם, ובונה קהל לקוחות נאמן.

קידום ממומן

בנוסף לנוכחות ברשתות חברתיות ולקידום אורגני, כדי ליצור שיווק אפקטיבי בעל תוצאות מהירות צריך להשקיע בקידום ממומן, קידום ממומן של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל, פרסום מודעות לקהלי יעד ממוקדים, פרסום מאמרים וכתבות באאוט בריין וטאבולה, וכיוצא בזה. קידום ממומן אמנם תובע משאבים כספיים, אך תוצאותיו מהירות ואפקטיביות.

Call Now Button