פייסבוק וקידום אתרים

שימוש ברשתות חברתיות לטובת קידום אתרים הוא חשוב. אולם שימוש לא נכון בהן עלול להסב נזק לאתר כמו גם לתדמית העסק. גוגל מייחסים חשיבות לסיגנלים חברתיים באתר. תיבות לייק ו+1 עוזרות ליצור רושם טוב ואמין. כמו כן זה טוב גם להפצת תכנים. אם תוסיפו את האפשרות באתר להגיב דרך הפייסבוק, תוכלו לגרום למעורבות גולשים גדולה יותר. חשוב להבין שלא כל מומחה קידום אתרים מבין בפייסבוק.

להימנע מתוכן כפול

בעוד שאת התוכן בפרופילים האישיים גוגל לא יכול לסרוק, את התוכן בדפים העסקיים הוא יכול בהחלט. לאחרונה עושה רושם שיותר ויותר פרופילים עסקיים מצליחים להגיע לדף הראשון בגוגל. בכל אופן, פרסמתם מאמר באתר והכנסתם פסקה גדולה ממנו לפייסבוק? עשיתם טעות כי מדובר בתוכן כפול. אז מה עושים?

פוסטים קצרים וממוקדים – אין צורך לפרסם מאמרים בתוך הפייסבוק או פסקאות –  כתבו מחדש פסקה שמתארת את המאמר ועדיף פסקה קצרה. אף אחד לא יטרח לקרוא מגילות ארוכות במיוחד כאשר מדובר בקידום ממומן.

תמונה –  אתם בכל זאת רוצים לפרסם את אותו התוכן בפייסבוק? עשו זאת ע"י שילובו בתמונה. כך גוגל לא יסרוק את הטקסט.

פרטים – אל  תעשו קופי פייסט לטקסטים באזורי הפרטים והאודות באתר. כתבו אותם מחדש כדי להימנע מתוכן כפול.

יש כאלה שיאמרו שהקפדה כזאת היא מיותרת ושגוגל יודע להבדיל בין תוכל כפול מזיק לתוכן כפול לגיטימי, אבל למה לקחת את הסיכון?

שיתוף תכנים בפייסבוק

שיתוף תכנים בפייסבוק עוזר לקידום אתרים, אם כי לא ברור עד כמה מכיוון שלא מדובר במדע מדויק. בין אם מומחה קידום אתרים מנהל את דף הפייסבוק שלכם או אתם, בכל פעם שיש מאמר חשוב ומעניין אל תשאירו אותו בחושך – שתפו אותו עם כולם.

Call Now Button