פרסום בטאבולה: עצות זהב לקמפיינר המתחיל

קמפיינים בפלטפורמות התוכן הולכים וצוברים תאוצה ומדובר בעולם רחב ודינאמי. המפתח להצלחה הוא קודם כל תוכן איכותי ורלוונטי, אבל מרגע שהעליתם את התוכן זה לא מספיק. כדי להגיע לתוצאות צריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק, לשפר ולבצע אופטימיזציות. משיכת תשומת הלב של הגולש הינה בשתי רמות – המודעות שמורכבות מכותרת ותמונה  והתוכן עצמו. תוכלו לגרום לגולש להקליק ולהסתקרן אבל לנטוש את התוכן עצמו אחרי קריאה של פסקה בגלל שהוא לא מעניין או לא רלוונטי.

אז איך תגרמו לגולש באמת להקליק על המודעות שלכם ובסופו של דבר להניע אותו לפעולה?

הקמת קמפיין

העבודה הנכונה בפרסום בטאבולה צריכה להתחיל עוד בשלב הקמת הקמפיין, בבנייה נכונה שלו ובהגדרות התקציב שלו.

  • כדאי להפריד למשל קמפיינים לפי מכשירים, לפי סוגי תכנים ומנגד לא להעלות מספר גדול מידי של קמפיינים ושל מודעות לכל קמפיין כדי להישאר בשליטה.
  • אם יש לכם כותרות אגרסיביות מול כותרות קלאסיות ורכות יותר – גם במקרה הזה מומלץ להפריד לקמפיינים שונים.
  • כדאי להתחיל עם בידים גבוהים יחסית ואחר כך להתחיל להוריד.

הכנת הקראייטיב

בעת כתיבת הכתרות והעלאת התמונות חשוב לשמור על קשר לכתבת התוכן אליה אתם מובילים את הגולש, כדי למנוע הפתעות ואכזבות ונטישה מהירה של הכתבה.

  • כדאי לא לכתוב כותרות מפוצצות או מטעות שאמנם יביאו CTR גבוה אבל בעיקר קליקים לא רלוונטיים.
  • הפרסום בטאבולה בעיקרו אינו ממוקד מבחינה דמוגרפית, אולם ניתן באמצעות הכותרות של המודעות למקד את המסרים לקהלי היעד הרלוונטיים, כמו למשל: מודעות הפונות בלשון נקבה בלבד, כותרות המציינות את המיקום – "תושבי הצפון, קבלו הטבה …" וכדומה.
  • ניתן להעשיר את הקמפיין שלכם, להעלות את ה-CTR ואת כמות החשיפות לקריאטיב שלכם על ידי שימוש באנימציות וגיפים שונים. בכל קמפיין ניתן לשלב מספר גיפים וכן תמונות סטטיות ואז לבדוק לאורך פרק זמן ולראות מה עובד יותר טוב – התמונות הסטטיות או האנימציה. האנימציות מותאמות למערכת העלאת הקריאטיב של טאבולה. מניסיון גיפים עם חזרתיות מושכים את תשומת הלב של הגולש ומניעים להקלקה.

 

אופטימיזציה לקמפיין

השלב הבא הוא הטיפול השוטף בקמפיין וביצוע אופטימיזציות שוטפות – פיצול של קמפיינים במידת הצורך, העלאת והורדת בידים בהתאם לביצועי האתרים השונים, שינוי קריאטיב למודעות בכדי להעלות CTR ועצירה של מודעות שלא עובדות מספיק טוב. ניתן גם לבודד קריאטיב מוביל ולפתוח לו קמפיין נפרד. חשוב לבצע AB TESTING על מנת לבחון  את הביצועים של כותרות זהות עם תמונות שונות ולהיפך.

נשלח ב בלוג
Call Now Button